El Arenal 20-30 juli Arcadia/Arcadio

• Ruud Kezman

Dag Limburgse drankunits,

Zolang je die afkickverschijnselen niet tijdens de vakantie krijgt is het oke, erna is verder geen probleem.

We hebben leuke foto's van vorige vakantie, alleen geen mailadres van jullie. Het mijne heb ik in een van de eerdere berichtjes hier al wel gegeven…

Doeiii

• M@@rtje

goejesmorges,

poeh poeh, zo'n weekendje hard trainen gaat je niet in de koude kleren zitten….dat wordt dan wat, 12 dagen mallorca!…..

eerst nog sensation en dan richting de spaanse zon!

een foto van jullie is ook leuk om te zien! mailadres staat vermeld bij mn naam…..

nog ff doorbijten en dan HOLIDAYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

summerjam door die boxen en knallen maar!!!!!!

tot mails

• Nina

Hey brabant..

ben benieuwd naar jullie fotootjes…..stuur ze maar op maartjes meeladres..als je dat hebt….en dan zie ik ze ook vanzelf wel verschijnen…

Joa maart…eerst nog ff sensation over een paar weekjes…en dan gaan we los op mallorca….

Die afkickverschijnselen, daar wen je wel aan als je nix anders doet dan trainen voor je vakantie…..daar zullen jullie zelf ook wel alles vanaf weten, toch??

De groeten van de ene helft van het limburgse drankorgel.

• Ruud Kezman

Dag Summerjam favorieten,

Idd een lekker nummer ja… en veel plezier alvast op Sensation want dat zal ook wel knallen worden voor jullie!

Heb foto van onze vakantie vorig jaar (Calella) gestuurd naar Maartje, hoor ‘t nog wel wat jullie ervan vinden. Alleen van jullie nog altijd niets gehad, zeker nog te lam/zat van het weekend? :p) Hopelijk is jullie dranksnelheid hoger dan de snelheid waarmee foto’s verstuurd worden, anders zie ik het somber in voor Mallorca :p) Nee, we weten wel dat Limburgse dames graag enkele potten bier achterover slaan!

Ciao!

• Nina

yep idd zwaar lam, maar inmiddels niet meer zat van het weekend….de afkickverschijnselen zijn gelukkig alweer redelijk verdwenen.

Ik weet eigenlijk niet of wij een foto kunnen sturen….ik niet in ieder geval…maar of maart dat kan weet ik niet..

Maar ben maar niet bang…de dranksnelheid ligt in ieder geval veel hoger dan de snelheid waarmee wij foto´s doorsturen….en het wordt zekerz te weten zwaar knallen op sensation….Woh maart……..en daarna knallen op mallorca…..

Groetjes van nina

• M@@rtje

hij komt er echt aan die foto…heb wat problems met scannen!!!!!!!

we gaan knalle, knalle, knalle, knalle met zn allennnnnnnnnn!

adios!

• Ruud Kezman

We gaan zekers knallen op Mallorca!!!

Heb je onze foto trouwens ontvangen Maartje?

Waar komen jullie precies vandaan in het oh zo mooie en heuvelachtige Limburg?

C U in Mallorca!!!

• Harde GAAAI

Hey dudes,

Ik schijn jullie dus ook te kennen. Beetje laat ondekt deze forum maar ja…

Nog maar drie nachtjes en dan…oooh boy

Dat wordt rocken!

By the way, ooit gehoord van Harde John? tsssttt..

Alvast gefeliciteerd

Groentes vanuit RioMar, baby

• Ruud Kezman

He Gaaaiiiiii,

Hier harde john speaking. Heb net ook ff op een andere reactie van jou gereageerd. Wordt zeker gas geven op Mallorca, zie jullie vrijdag!

John