El Arenal 20-30 juli Arcadia/Arcadio

• Roberto C.

Heeft er hier al iemand van harde John gehoord?

• nina(reisgezel van maartje)

Heeeyyyyy!!

Yep hier is de enige echte reisgezel van maartje….moest van haar ook iets schrijven hier, dus bij deze…

Ben het helemaal met Maartje eens dat het bier alvast voor ons koud moet staan….Sterke drank zal ook wel smaken….

Groetjes uit het zonnige zuiden!!!

• M@@rtje

ja ja in t vliegtuig heb je ook bier, maar daar heb je wat als je in zo'n vrieskist op 10 km hoogte in een stoel van 30 bij 30 cm zit….;-( niet echt relaxed… ik zit liever op een balkonnetje met wat muziek.

maare, wij zien graag de alcoholische versnaperingen klaar staan als we daar zijn…

als 't maar ijs en ijs koud is!!!!!!!!!!….

dat de beste feestvierder maar mag winnen!…

los ballos!

• Nooit van gehoord

Harde John? Nog nooit van gehoord nee! Mag ik je erop attent maken dat dit forum betrekking heeft op Mallorca en niet op ene Harde John?

Met vriendelijke groet….

• Ruud Kezman

He Limburgse vrouwelijke zuipkanonnen,

Gaan we nog eisen stellen ook, wat horen we nu?! Denk je dat je in een 1-sterren hotel ook nog eens een koelkast op je kamer hebt? We mogen al blij zijn als er twee matrassen, een douche en een toilet op de kamer zijn, ik ben bang dat die ene ster voor het mini-zwembad is :p)

En bovendien moet je onder alle omstandigheden het drank-niveau aankunnen, dus niet alleen op een balkon met muziek maar ook in een vliegtuig op 10km hoogte :p)

Maar goed, tuurlijk doen we er alles aan om zelf ook ijskoud bier, etc te hebben, dus we zullen ons best doen om het onze Limburgse Mallorca-gezellen ook zo goed mogelijk naar de zin te maken….

Maartje en Nina, niet te zat dit weekend he…..

• M@@rtje

goeiesmiddags!

yep, je hebt gelijk….misschien is het bier in het vliegtuig lekkerder, omdat het daar wel koud is…en ik denk inderdaad geen koelkast voor ons….mmmm…dat wordt dan de badkuip(?) vol laten lopen en daar de drankvoorraad in koel houden…..:-) maar ik denk eerlijk gezegd dat je die badkuip nog zelf moet metselen dan….

en wat die eisen betreft, wij zijn niet kritisch hoor! als je maar wat te kleppen hebt…

jullie ook rustig aan dit weekend!…

hasta la vista!

• Brabant

Ahah,

Dus jij houd er wel van om tussen het bier in een ijskoud bad te liggen???…

Maar goed, hoe was het weekend? Toch niet al te gek gedaan he :p) ?! Wij hebben ons uiteraard netjes gedragen, maar natuurlijk wel aan ons vormpeil gewerkt. Dat snap je toch wel he, de vorm in Mallorca moet 100% zijn, minder is onacceptabel.

He hebben jullie geen leuke foto van jullie tweetjes of zo, dan weten we alvast wie er op bezoek zal komen!

Only 6 weeks to go……

• Ruud Kezman

Ahah,

Dus jij houd er wel van om tussen het bier in een ijskoud bad te liggen???…

Maar goed, hoe was het weekend? Toch niet al te gek gedaan he :p) ?! Wij hebben ons uiteraard netjes gedragen, maar natuurlijk wel aan ons vormpeil gewerkt. Dat snap je toch wel he, de vorm in Mallorca moet 100% zijn, minder is onacceptabel.

He hebben jullie geen leuke foto van jullie tweetjes of zo, dan weten we alvast wie er op bezoek zal komen!

Only 6 weeks to go……

• M@@rtje

smorges!

ja ja wij hebben ook aan onze vorm gewerkt…alvast wat trainen van tevoren is nooit weg!

wat dat bad betreft, daar ga ik zelf niet in liggen, dat is toch echt voor het bier bedoeld…. toch wel van levensbelang dat dat goed koud is!

gaan jullie trouwens ook met neckermann? enne, hoe zijn jullie te herkennen?

nog ff en dan weer weeeeekend! enne tot over 6 weken!

gr. uit t zonnige zuiden

• Ruud Kezman

Tuurlijk is ‘t van levensbelang dat ’t bier ijskoud is en dat er nu al getraind wordt om de Mallorca-vorm over 6 weekjes aan te kunnen!

Yep, wij gaan ook met Neckermann.

Hoe wij te herkennen zijn? Tja, je zult echt niet zomaar een groep herkennen; het schijnt namelijk dat er nog wel meer mensen/groepen in El Arenal rondlopen in die periode. Dat is dus ook de reden dat wij om foto's vroegen. Dat is de enige manier om elkaar te kunnen herkennen, ja toch? Die kunnen we dan wel naar elkaar mailen of zo, oke?

Doeiii