El Arenal 20-30 juli Arcadia/Arcadio

• M@@rtje

klopt! maar aangezien wij in hetzelfde hotel zitten is dat niet zo moeilijk!…

wat is je mailadres?

heeft neckermann ook iets van een kroegentocht ofzo? zou wel lachen zijn! zeker als we dan van tevoren eens ff die badkuip in springen om wat versnaperingen op te duiken! ;-)

adios!

• Ruud Kezman

Hey!

Nou, in ons hotel zal er genoeg jeugd zitten en aangezien we niet zo heel veel tijd rond 't hotel zullen vertoeven (meer in RioMar om samen met RUDY NEVILLE ene LOGGE, SHERRIF, NEGOTIATOR, STRIKER, GAAAI en nog meer verschillende truien-dragers uit hun slaap en stapvoorbereiding te houden), zul je elkaar echt niet zo maar tegen komen, zeker als je niet weet hoe je eruit ziet…

Mailadres is jvdl55@hotmail.com, dan zie ik 't daar wel verschijnen of zo.

Geen idee of Neckermann kroegentocht, etc heeft. Zien we dan wel weer, komt allemaal wel goed!

Over die badkuip, zou die ene ster ook nog goed zijn voor een badkuip of zouden ze 't alleen bij een verroeste en met legionelle besmette douchekop houden?

Ciao!

• M@@rtje

heee brabant,

ik zal eens kijken of ik een leuke foto heb….vast wel!

maare, ben inderdaad bang dat er geen bad te bekennen is in dat hotel van ons…helaas dan maar in de wasbak! of we gooien de hele voorraad het zwembad in!

heb jij nog praktische ideeen m.b.t. het koud houden van de drankvoorraad?

enne, hoe oud zijn jullie eigenlijk?……

nou los ballos!

• Ruud Kezman

Ons praktische idee is: voordat we naar de disco gaan gewoon gezellig in een of andere bar wat gaan drinken (Cafe de Zaak schijnt wel goed te zijn) of na het avondeten KOUD bier in een winkel kopen en dat dan snel in het keelgat gieten!

Wij zijn tussen de 20 en 25, jullie?

In afwachting van de foto,

Brabantse afvaardiging

• Nina

Hey Brabant

Daaaaaaaaaaatttttttttttttt is nu nog eens ff een goed idee…..binnen zo kort mogelijke tijd al het bier achterover kiepen…idd hoef je niet te zorgen voor koeling..

Wij zijn allebei 20..oh nee volgens mij is Maartje dan al 21….

Gedraag jullie dit weekend….gaan wij ook niet doen….moeten weer trainen voor DE vakantie,maar ik verwacht van jullie natuurlijk ook niet anders..

Groetjes Nina

• Maartje

jaaaaaaaaa, wij gaan losssssssssss dit weekend! een hele pittige training dit weekend!!!! oeiiiiii…dat wordt heel veel spierpijn ;-0

maare, goed idee koud bier uit de supermarkt!

wij zijn dan idd 20 en 21..

kijk na t weekend ff voor een foto!

gedraag jullie!

adios!

• The Negotiator

Beste Heren Mallorca-gangers

Ik schijn jullie te kennen :-s. Wordt morgenavond maar een saaie bedoeling zonder jullie. Jammer maar helaas. Dat gaan we op Mallorca zeker inhalen ;-).

En oh ja…..dames….verwen de heren!

groetjes

Negotiator

• Nina

Zooooooooooooo heeeeee!!!

Was dat me eens ff een zwaar weekend……Maartje en ik hebben idd zwaar veel geoefend..en we zijn er dan nu ook bijna helemaal klaar voor…

Het was een wereld weeekend….Hoe was ie van jullie?

Groetjes nina

• Ruud Kezman

Dag dames,

Ons Brabantse weekend was zeker ook geslaagd, dan spreek ik toch wel namens ons allemaal denk ik!!! Lekker bijgebruind en een paar keer goed wezen stappen, vorm zeker op peil gehouden en misschien wel op een hoger niveau gebracht. Als ik jullie berichten zo lees: je moet er wel voor zorgen dat je niet te vroeg in vorm bent dames, want na een vormpiek komt er wel eens een vormcrisis en dat kun je in Mallorca niet hebben he…:p)

In afwachting van de foto verblijven wij…..

• Nina

Heeee brabo´s..

We oefenen nu al zo lang….volgens mij kan er nix meer mis gaan met onze vorm….hoogstens dat we strax gigantische afkick verschijnselen kunnen krijgen na de vakantie….maar we zorgen dat de vorm er in blijft….

Van jullie wordt trouwens ook niet anders verw8….

Vind het trouwens ook een goed plan als juliie eens een fotootje van jullie zelf opsturen….volgens mij was maartje het daarover ook met me eens…

Groeten uit het zonnige zuiden..