El Arenal 20-30 juli Arcadia/Arcadio

• Maartje

He Veldhoven,

wij zitten dus tegelijk met jullie daar! (wij 23 juli tm 3 aug)

oh jeee! dat wordt volgens mij erug gezellig!

zet het bier maar vast koud!…….

• Ruud Kezman

Hahah Maartje,

Jij weet tenminste waar je over praat: zet het bier maar vast koud!!! Das beloofd…. :p)

He maar waar komen jullie nu eigenlijk vandaan?

Kezman

• Eva

Jawel hoor! Ik ben er tot de 23e. Dus ik zal jullie wel zien. Gezellig!

x Eva

• Ruud Kezman

Eva,

Tot 23 augustus bedoel je zeker?! Je gaat toch pas 13 augustus? Wij zitten er al in juli…..

• Roberto C.

Hoi Maartje.

Wat wij ons effe afvroegen was of jij een lekkere meid bent?? Of misschien alleen ik!!???

Want landskampioen John staakt zijn acties natuurlijk als blijkt dat ie aan het praten is met een “zoals ze dat hier noemen” een BAKBEEST!

Verder wilde ik effe zeggen dat we gisteren gevoetbald hebben en dat Landskampioen John de show heeft gestolen. Verder had ie een vreemde bult op zijn been.

Ook had de landskampioen last van zijn liezen na het voetballen, maar ja wie niet!!

Het is te hopen dat Harde John op vakantie ook last van zijn liezen zal krijgen, maar dan niet van het voetballen!!

Groeten uit VELDHOVEN

• bert (webmaster)

Bericht aan de mannen uit Veldhoven:

Zo langzamerhand weten de bezoekers van het prikbord nu wel dat John bijzondere gaven heeft. Ik denk dat dit niet steeds hoeft te worden herhaald.

Dit prikbord gaat over Mallorca, en niet over John, - reden waarom ik jullie ergens een halt moest toeroepen. De laatste mails van Joost en Ruud waren de druppel…

Ik verzoek jullie het onderwerp verder te laten rusten.

Natuurlijk verder een goeie vakantie toegewenst.

Bert

• Ruud Kezman

Oke webmaster Bert!

Geen probleem, we zullen onze aandacht toespitsen op Mallorca en een goede vakantie zullen we er ongetwijfeld van maken!!!

Kezman

• Ruud Kezman

Ik sluit me gedeeltelijk aan bij Roberto C, foto's zijn natuurlijk altijd welkom Maartje en vakantiegezel!!! Weten we tenminste voor wie we het bier moeten koud zetten!! :p)

• Maartje

goeiesmorgens,

wij komen uit het zuiden van het land, uit Limburg…dus wij weten net als jullie Brabanders wat vakantie vieren is…..;-)

met bier koud zetten, bedoel ik dan ook VEEL bier! mag dat even duidelijk zijn…want als wij uit het vliegtuig komen hebben wij dorst!

adios!

• Ruud Kezman

Uhhh….in het vliegtuig hebben ze ook drank aan boord he :p)

En voor de die-hards onder jullie zullen we wat sterker spul klaar hebben staan, eens kijken wie de ECHTE feestvierder zijn!

Fijn weekend…..