Ha, ha, ik moet bij Karstadt maar provisie vragen voor iedereen die ik aan ze doorverwijs, kan ik zelf straks gratis op vakantie!
Leuk dat je ook geboekt hebt Karin en dat het zo veel scheelt. Geniet er maar van!
Groetjes, Jacqueline
Hoi Karin,
Wat zal die Ramon (van Karstadt) trots zijn, haha. Ik weet zeker dat ie dit ook leest. Mooi toch! Iedereen happy. Jacqueline, omdat ze ons getipt heeft. Ramon, omdat ie nieuwe klanten heeft en jij en ik, omdat we honderden euro's goedkoper uit zijn. Ik snap alleen nog steeds niet waarom Neckermann internet zoveel duurder is dan het reisburo. Zijn twee verschillende zaken begrijp ik, maar waarom? Blijkbaar beleid van Neckermann.
Karin, misschien nog een tip. Ik heb van Karstadt een waardebon van 25 euro ontvangen. Bij de aanbetaling krijg je dan 25 euro korting. Moet je wel bij Karstadt afrekenen uiteraard. Vraag ze er anders naar. Vakantie is duur genoeg en 25 euro is toch mooi meegenomen.
Ik heb vliegveld van vertrek op het laatste moment nog gewijzigd. Bremen zou ons 80 euro extra kosten, omdat we daar 4x 20 euro vluchtkosten extra moesten betalen. Munster had deze extra kosten niet, maar de reissom was wel duurder. Al met al was Munster 64 euro duurder. Rekenen we ook het voordeel in de brandstofkosten mee (benzine), dan is Munster 40 euro duurder. Hiervoor vertrekken we dan wel van “ons oude vertrouwde vliegveld”, haha. Is voor ons maar een uur rijden. 28 juli vertrekken we naar Hotel Garbi in Cala Millor.
Tot slot; prima service van Karstadt. Niks dan lof. Al mijn vragen werden beantwoord en alle verzoekjes werden netjes en snel afgewerkt. Kort voor vertrek sturen ze zelfs een fax naar het hotel met het verzoek om ons een kamer met uitzicht op het zwembad te geven. Ook prettig dat je in het Nederlands met hun kunt communiceren. Niet dat Duits een groot probleem is, maar dit is toch wel makkelijk.
Hallo Karin,
Heb jij een emailadres voor me van dat reisburo? Wij zijn dit jaar naar Mallorca geweest en wilde volgend jaar ook weer gaan. Echter, als ik nu kijk, kost diezelfde reis ons nu ineens 700 euro meer!!! Dat vind ik echt te gek.
Misschien kan dat reisburo nog iets voor ons betekenen.
Hoor het graag van je.
Groetjes,
Jolanda
Hoi Jolanda,
In dat mailtje stond het mailadres van het duitse reisburo.
Maar dat je inmiddels al gevonden hier begreep ik.
Inmiddels al wat wijzer geworden?
groet KarinJokemv2 schreef:
>
> hoi karin,
>
> Wat zou ik dan voor een mailtje ontvangen moeten hebben?
> Ben nu wel nieuwsgierig.
>
> In ieder geval bedankt voor de moeite.
>
> Groetjes,
>
> Jolanda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?