Welke plaatsen met kleintjes mijden?

• Willem

Ik vind dat je het wel heel erg zwart-wit neerzet. Ik kom al 10 jaar in Palma Nova (niet vanwege de plaats, wel vanwege het hotel), maar ik heb geen overlast ondervonden zoals jij dat omschrijft. Ik weet wel dat al sinds jaar en dag zowel in Palma Nova als in Magaluf een zero-tolerance beleid wordt gevoerd. Ik weet niet wat jij daar ‘aan den lijve’ van hebt ondervonden' ?

Of is jouw mening gebaseerd op van ‘horen zeggen’???

• anna 26-11-07

Nee hoor, niet van horen zeggen. Heel lang geleden zijn we in Magaluf geweest (hotel Guadaloupe Sol) en zowel de Engelse als Scandinavische jongeren zorgden toen voor veel overlast, zowel overdag als 's nachts.. Een jaar of 2 geleden zijn we in Palma Nova geweest (op de grens met Magaluf in hotel Viva Palma Nova). Dit hotel was goed en lag in 2e linie, dus niet aan het strand, en we zijn behoorlijk wat groepen Engelse jongeren tegengekomen die overdag al lallend door de straten liepen. Dit was in de mei vakantie voor de ETA aanslagen.

Misschien inderdaad heel zwart-wit en fijn dat er een zero-tolerance beleid wordt gevoerd, waardoor het nu beter zal zijn, maar ik zie me hier toch niet in de zomer met kleine kinderen zitten. ;)

• pauliene

Hallo, wij gaan al een aantal jaar met heel veel plezier naar alcudia.(Alcudia Garden).Daar zijn vnl gezinnen,vaak ook met opa's en oma's er bij. Wij hebben daar nog nooit lallende,dronken jongeren gezien.Mooi strand,langzaam aflopend,gezellig plaatsje,echt prima.Een aanrader…En ook wij vliegen vanaf munster met its reisen,4.30u,geboekt in duitsland…