Zomervakantie geboekt!

• martha

Dank je voor het meedenken Anna. Het toeristenseizoen ligt stil vanaf eind oktober/begin november tot begin april. Via een touroperator is uitgesloten. Ik was dus inderdaad op zoek naar een losse vlucht maar daar is weinig van te vinden op de dagen dat ik wil. Misschien is het nu nog te vroeg om daarnaar te zoeken. Ik zal wat meer geduld moeten hebben, eerst in mei maar een weekje, ik tel al af!

• anna 26-11-07

Ik zit ook al af te tellen. Wij gaan eind april voor 10 dagen. ;)

• lauke

@ Martha, kijk eens op www.airberlin.com daar staan vluchten op rond de jaarwisseling.

Moet je wel vanaf Duitsland vliegen.Succes.

• martha

Dank je Lauke, maar Duitsland is voor mij geen optie, ik woon in de omgeving van Alkmaar.

Ook voor Anna: het reisbureau zei dat in mei pas meer duidelijkheid komt over vluchten rond de jaarwisseling, bijvoorbeeld of Air Berlin wel of niet vliegt volgede winter buiten het toeristenseizoen. Ik zal nog wat geduld moeten hebben.

• nn1

Afgelopen jaar vloog Airberlin rechtstreeks van Amsterdam naar Palma.

zie www.airberlin.com

Hou de site in de gaten. Ze hadden een paar jaar geen vluchten in de winter, maar afgelopen jaar gelukkig wel.

Ik ben een aantal maal via Barcelona/Madrid gevlogen en als je echt graag wilt, is dat ook best te doen!!

• anna 26-11-07

Dan maar duimen dat het gaat lukken. ;)