Ik ga ervan uit dat de andere bestemming waar je over nadacht toch ook wel op Mallorca was haha.
Veel plezier met de voorpret!!
j Schreef:
—-Hallo wij gaan dit jaar naar calad,or kidsworld, weet jij verder nog leuke uitstapjes voor meisjes 4 en 6 jaar,groeten—————————————————
> Hallo,
>
> ik ben geen dame,maar ik mag vast wel reageren…
> Ik ben op Mallorca in Sa Coma, Cala d'or en
> Alcudia geweest.
> (samen met mijn vrouw en onze twee kinderen,nu 5
> en 7 jaar oud)
> Sa Coma heeft een redelijk strand maar niet te
> vergelijken met Alcudia.
> Ook heeft Alcudia meer te bieden dan Sa Coma.
> Een prachtig en groot strand,een leuke haven en
> winkelstraatjes en het oude stadje Alcudia
> (met mooie pleinen en vestingmuren)
> Ook lijkt Alcudia mij meer geschikt voor je
> kinderen dan Sa Coma.
> Wij zaten in Alcudia in Viva Tropic en in Sa Coma
> in Protur Safari park.
> Protur is goed,maar in onze ogen veel te massaal.
> Viva Tropic prima,veel te bieden maar (toen) niet
> te massaal.
> Het plaatsje Cala dór is trouwens ook wel
> leuk,maar dan ipv een groot strand kleine
> baaitjes
> (mooi,maar erg druk !)
> Succes met je keuze !
>
> groetjes,
> J.
hoi,
echte uitstapjes hebben wij daar niet gemaakt,behalve via de haven naar het centrum
(zelf zaten we in Club martha's gelegen in Cala Egos,met geweldige animatie voor zowel kinderen als de ouders))
dat kan lopend en met het treintje
we zijn wel met het treintje naar het strand van Cala Mondrago geweest,dat is wel mooi
verder veel bij appartement en in kleine baaitjes geweest en op terrasjes,lekker uit eten
succes en veel plezier alvast
groetjes
J
Ik ga ook weer een weekje, in mei, ik denk voor de 21e keer, naar Hotel Punta del Mar in Santa Ponsa en in september waarschijnlijk weer. Afgelopen jaar was ik naar Cala d'Or, naar een hotel van dezelfde keten, maar dat is me niet bevallen.
Weet iemand of je rond de jaarwisseling rechtstreeks naar Palma de Mallorca kan vliegen?
Veel is dicht, maar daar ga ik dan niet voor. Ik wil echt maar een paar dagen om Oud en Nieuw daar te zijn. Op mijn werk is het niet makkelijk om in die periode vrij te krijgen, rond Kerst lukt helemaal niet, maar Oud en Nieuw een paar dagen misschien wel. Ik ben bevriend met iemand uit het hotel en hij moet al die dagen werken, dus daarom wil ik proberen daarheen te gaan. Als het te doen is met reizen en met de kosten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?