Mallorca zomer 2010

• Gerrit3

€ 1500 verschil tussen logies en All Inclusive lijkt veel…. Is dus verschil van € 100,00 per dag = € 25,00 per persoon. Voor € 25,00 meer p.p heb je dus de hele dag drinken, middag-eten en avond-eten All Inclusive. Dat gaat je in restaurantjes niet lukken volgens mij. Maar goed, je bent dan natuurlijk wel minder aan het hotel gebonden natuurlijk. Ieder z'n ding hè :)-D

• JacquelineW

Zo is het, ieder zijn ding. Wij houden niet van die gebondenheid. En zeker nu we 3 weken gaan, vind ik all in niet prettig. Bovendien kan je altijd ter plekke nog voor een aantal dagen all in boeken, is vaak nog voordeliger ook!

• connie

hallo

kan mij iemand een goed hotel op mallorca

zeggen

liefs all in

strand dicht bij

en dicht bij een stadje

wij zijn er nog nooit geweest

• bianca

Wel eens iemand bij Poot Vliegreizen geboekt, zit in Emmerich in Duitsland. Zij hebben hele scherpe aanbiedingen voor alle landen, pakketreizen voor de schoolvakanties. Toevallig net een vakantie geboekt voor 2740 in de zomervakantie voor een heel goed hotel, hane family resort in Turkije. Voor Mallorca staan er ook aanbiedingen op, nog niet voor de zomer maar wel voor de meivakantie.

• JacquelineW

Nog even voor de duidelijkheid: de 25 euro korting krijg je alleen als je boekt bij Karstadt reisbureau in Gronau en niet als je boekt via de site van Karstadt.de. Dus even opletten voor de mensen die willen boeken bij Karstadt!!

Groetjes Jacqueline