trouwen

• Denise

Hai Allemaal.

Wij willen tevens in Mallorca trouwen en dan waarschijnlijk in Cala dÓr in juni 2011. Het is mijn droom echt om in het buitenland te trouwen en het mag klein en intiem zijn. Heeft iemand wat tips want ik vind het best lastig om het te plannen en weet eigenlijk niet eens zo goed waar ik moet beginnen.

Groetjes Denise

• Marjon

Hoi Denise,

Zijn jullie inmiddels getrouwd in Mallorca? ik was benieuwd of je informatie mbt het regelen van een bruiloft in mallorca hebt. Waar moet je beginnen, wat moet je regelen, hoe moet je dit regelen, kosten etc. etc.

Graag hoor ik van je!

Groetjes Marjon

• Nancy

Hallo Marjon,

Ik zag je berichtje en ben heel benieuwd of je inmiddels al wat verder gekomen bent met je vraag over trouwen op Mallorca?

Mijn vriend en ik zijn ook op zoek naar een mooie locatie in het buitenland en dachten ook aan Mallorca, dus zijn we op zoek naar tips en ervaringen!

Ik hoop van je te horen,

groetjes Nancy

• Elco

@allen

Stuur je specifieke vragen per mail.

Mijn vrouw en ik zijn getrouwd op Mallorca.

Ik kan het aanbevelen, was een geweldige ervaring.

Mail vragen of je telefoon nummer en ik kan wat zaken uitleggen.

groeten Elco

• nynke

Hallo Elco,

Ik las dat jij bent getrouwd op Mallorca. Zou ik je daar ook over kunnen mailen?

Mvg,

Nynke

• Kimberley van Dijk

Hallo Denise,

Mijn vriend en ik willen ook heel graag trouwen op Mallorca in het plaatsje Cala d'or.

Ook wij weten niet zo goed waar we moeten beginnen met het regelen/organiseren.

Zijn jullie inmiddels getrouwd?

Kunnen jullie ons opweg helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Kimberley