trouwen

• willemijn

Mijn vriend en ik willen volgend jaar gaan trouwen

We hebben ondertussen al 3 kinderen en zouden graag in het buitenland trouwen en gelijk onze vakantie erachter plakken

nu hebben we oonze ogen mogelijk op mallorca laten vallen

wie kan ons meer informatie verschaven over trouwen in/op mallorca?

mvg

Willemijn en Nico

• martha

Hoi Willemijn,

Een paar jaar geleden was er een tv-programma (ik dacht van de EO) “Marry me again”. Een van de afleveringen speelde zich af op Mallorca. Misschien dat je daar op internet iets meer over kan vinden. Dat helpt je misschien een klein stukje op weg. Succes en ik wens je veel geluk en natuurlijk een fijne vakantie op dit mooie en vriendelijke eiland.

groetjes

martha

• Elco

Beste Willemijn,

Wij zijn 5 jaar geleden geetrouwd op Mallorca.

Om precies te zijn in Alcudia.

Ik kan je er redelijk veel over vertellen.

Je mag me mailen voor vragen.

groeten Elco

• Inger

Hallo Elco,

Ik zag je reactie over trouwen op de site mallorca startpagina.

Mijn vriend en ik willen volgend jaar ook graag trouwen op Mallorca, zou u mij het een en ander kunnen vertellen over jullie trouwerij op Mallorca?

Groeten Inger

• jorn

Hoi Willemijn,

Wij gaan van de zomer ook naar mallorca naar alcudia ik weet niet of je al met Elco gemaild hebt, maar weet jij te vertellen wat je allemaal moet doen hier in Nederland voor dat je kunt gaan trouwen in mallorca . En als je in het buitenland trouwt of dit geldig is in nederland.

Ik hoop van je te horen.

Groetjes jorn

• Jacqueline

De Finca waar wij altijd komen heeft een hele mooie feestzaal en accomodatie waar je kunt overnachten/ vakantie vieren. Het is een soort kasteeltje met een romantische binnenplaats. Je kan foto's bekijken op www.sonpont.com onder het kopje celebraciones. Er is nu zelfs een bruidsuite in de toren gemaakt. Catering voor een feestavond kan geregeld worden. Wij komen er al jaren en hebben daar nu een aantal keren een bruiloftfeest meegemaakt, het is echt super romantisch!

• Elco

Beste Jorn,

Het is een kleine papierwinkel die noodzakelijk is.

Tevens hangt het een beetje af van je wensen.

Als je even een mailtje stuurt naar elco@alcudia.nl

kan ik mijn telefoonnummer naar je mailen, zodat ik wat uitleg kan geven.

• sandra

hi elco of inger ook wij willen in mallorca trouwen

alle info welkom

alvast bedankt

groetjes robert&sandra

• Nicole

Hallo,

Informatie met betrekking tot trouwen is van harte welkom.

Wij zijn het namelijk ook aankomend jaar van plan.

gr nicole

• sandra

hey inger kun jij mij wat info die erik je heeft gestuurd ook doorsturen?? hoe ver zijn jullie met het plannen??

wij willen ook in mallorca trouwen maar kregen te horen dat het heel ingewikkeld is hoe is jouw ervaring tot nu toe??

groetjes robert en sandra