Weet iemand iets van Klaas van shooters???

• shooters!!!

eej girl wanneer ben jij op vakantie geweest daar???? ben ik nu wel benieuwd naar dan…Of het nog voor mij is geweest…

• joyce

succes nog in ieder geval als je toch naar hem op zoek gaat en misschien kun je contact met hem zoeken als hij weer terug is in Nederland!

• shooters!!

Ja hij is al terug in nederland. Hij wilde weg maar had geen geld maar nu is hij al thuis..maar ik hoef geen contact meer…das nu wel duidelijk

• Embee

Hahahahahaha…wat schattig…zo lekker naief ook om te denken dat een propper alleen voor jou valt. Duh…die gaat daar voor 2 maanden werken en jij zit er 8 of 12 dagen. Dan kan iedereen bedenken, dat ie niet op 1 meisje zit te wachten. Maar mocht je je toch bedenken…ik heb Klaas z'n mail-adres. Mazzels.

• Embee

Hahahahahaha…wat schattig…zo lekker naief ook om te denken dat een propper alleen voor jou valt. Duh…die gaat daar voor 2 maanden werken en jij zit er 8 of 12 dagen. Dan kan iedereen bedenken, dat ie niet op 1 meisje zit te wachten. Maar mocht je je toch bedenken…ik heb Klaas z'n mail-adres. Mazzels.

• Embee

Hmmm…die 2e kwam een beetje onverwacht.:) Toch leuk. Kan je 'm nog een keer lezen.