Weet iemand iets van Klaas van shooters???

• Shooters!!!

hi

Het was een geweldige vakantie in Mallorca. Shooters was een super tent… Weet iemand iets meer van Klaas (was die blonde propper van shooters..) Ben benieuwd

greetzz

• Philip

Ja, ken klaas vrij aardig…voor wat betreft vakantie niveau betreft..hoezo:-P?

• shooters!!!

ik ben een tijdje met hem opgetrokken en de laatste avond was danny zo bezopen dat hij hem naar huis moest brengen. Eigenlijk zou ik met hem meegaan maar dat ging dus niet meer door. Ik was benieuwd hoe oud die was en als je hem op vakantie niveau kent, ben ik ook wel benieuwd of die een echte propper was (veel meisjes ed)

• Embee

Nee joh..hoe kom je daar nou bij. Doen proppers dat dan?? :)

• joyce

als je me verteld waar shooters zit dan kan ik je misschien wel helpen. is het toevallig een cafe wat als entree een trap naar beneden heeft. als danny daar namelijk ook een propper is dan kan ik je wel aan zijn mailadres helpen…. die heb ik namelijk wel!! ik hoor het wel

• shooters!!!

ja dat is iid shooters…Van danny weet ik ook zijn mailadres want die heeft een vriendin van mij ook… Maar ik weet niet of ik wel contact met hem wil…Maar ik was benieuwd of hij wel eerlijk is geweest tegen mij…maar heb jij iets met danny gehad dan???

• dumber

Beetje domme vraag, als bijna alle kroegen op in El Arenal ondergronds zijn!!

• joyce

ja maar niet bij iedere kroeg werkt een danny als propper, dus mond dicht.

maar goed ik heb danny 3 jaar geleden ontmoet in frankrijk, hij was daar toen op vakantie en ik ook. kwam hem dit jaar dus tegen op mallorca, en heb toen zijn mailadres gekregen, hij is helemaal niet vaak online, dus misschien dat ze daarom nog niets terug heeft gehad. misschien kun je via hem wel het mailadres van klaas achterhalen, ik wil het ook wel proberen voor je…

• Girl

Ik heb wel wat met hem gedaan.. Ben met hem mee geweest naar zijn hotel..

Dus.. dan weetje dat.

• shooters!!!

nee is niet nodig hoor. Maar toch dank je. Die vriendin van mij heeft hem al wel gesproken dus die kan ook wel het mailadres vragen maar ik was alleen maar benieuwd of klaas wel echt zo was zoals die zich voordeed. Maar ik hou het als een vakantieherinnering denk ik. maar toch heel bedankt..