Playa the Palma her we come

• vrouw

hey wij wij gaan ook 21 july lijkt me leuk om eens te msn me msn is vrouwke_@msn.com

• willeke

Dat is mn emailadres…

En niet mn leeftijd nee…

MAar Andy dat is dan jammer jongen..

Anders hadden we daar samen de boel op stelten kunnen zetten.

MAar ik zal me niet vervelen hoor.

En ik denk jij ook niet als ik zo hoor dat je met 10 vrienden daar heen gaat..

Dolle pret zeker weten.

Zullen wij ook hebben met zn 3tjes..

Ik kom trouwens uit Den Haag…..

• Paul

Hoi Hoi,

ik ga ook de laatste week van mei. Maar helaas niet alleen of met vrienden, maar met mn gezin….

Waar je goed kunt zuipen: overal, maar wie wil je ontmoeten:

Palma Nova/Magaluf: heel gezellig maar wel vergeven van de Britten.

El Arenal: veel Nederlanders en Duitsers (Ballerman 6)

Rest van het eiland: Veel Duitsers!

XXX

Paul

• willeke

Leuk PAul…

Misschien treffen we je op het strand spelend met de kids als wij onze roes aan t uitslapen zijn….

Ehummm zal het zo erg zijn hahaha

Denk het niet hoor…

MAar wie weet tot Mallorca

• Paul

Blijven jullie in Palma de Mallorca? Of gaan jullie ook naar andere plaatsen?

Je kunt met een treintje midden door Mallorca naar de andere kant en weer terug. Als je op een bepaald tijdstip gaat, is er zelfs muziek in het treintje aanwezig en stopt het op mooie uitzichtpunten.

• Yogi

Ik denk dat ik dat treintje een dag pak, kan ik mooie foto's maken van Mallorca :D:D en op mijn gemakkie een keer genieten van Mallorca zonder de opzichteres en de deugniet..

• willeke

Tssss Yogi…

dan ga ik die andere dag met dat treintje en deugnietje vermaakt zich wel in dat treintje..

En ja paul daar zitten wij. Playa the palma…. En bedanmkt voor de tip…

MAar ik zoek nog een chauffeur die met mij een jeepsafari wil maken over het eiland.

Ik heb gelezen dat je ook dat soort arrangementen hebt…

Wie weet neemt dit meisje behalve het treintje ook nog wel een dagje de jeep lekker hobbelen over het eiland…

;-)

• Paul

Zou ik tijdens de vakantie een dagje vrij nemen van mijn gezin? Rij ik je rond…

• willeke

Oke PAul die staat.

MAar als je je gezin meeneemt vind ik ook geen punt hoor..

Lijkt me wel gezellig…

• Propper Frank

Ik werk er deze zomer waarschijnlijk ook weer maar er is genoeg te beleven hoor vrienden van mij doen die jeep safari en dat treintje nou ahum raad ik niet aan ;)