Playa the Palma her we come

• Drie blonde dollies

Vertel vertel….

Wie heeft infomatie voor ons… Wat is er leuk..

Waar zijn de mooie mannen bv.

Waar zijn die stille plekjes waar je kunt genieten van de natuur

Waar is de lekkerste sangria..

Of neeee eten GAMBAS….. er is er 1 gek van gambas..

Ik van lams..

Waar ken je lekker eten.. (vreten)

Waar is t nachtleven…

Vertel je ervaring en geef ons tips..

Wij gaan eind mei…..

Joepie de poepie

De drie blonde muskeladies..

hihihi

• Yogi

Grijnsssssssss.

Ben benieuwd of er nog tips komen …… (of leuke mannen die een date willen dat kan ook (hahaha)

• Daisy

Nou er is nog weinig reactie

voor ons ;););)

Ik denk dat nog wel zal gaan komen ;);)

• Andy Rotterdam

Hey 3 blondies!!

Heb ni echt veel tips. Wij zitten trouwens ook in Palma, namelijk Palma Nova. We gaan met 12 jongnens uit Rottredam en omstreken. Een gedeelte van deze groep is vorig jaar al in Palma geweest, en hebbe het enorm naar hun zin gehad, dat we dit jaar gewoon weer hetzelfde apartement boeken.

En over dat date, dat ken je doen, alleen denk dat dat niet hoef als je daar gaat stappen, want draait toch allemaal om versieren en versierd worden ;-).

Hoor het wel van de dames.

Greetingzzzzzzz An

• Yogi

Onee, niet weer iemand uit Rotterdam, ik zoek iemand dichter bij huis deze keer :D:D:D:D:D:D:D:D

• wij

Wij gaan ook naar P.P. voor het eerst wij hebben gehoord dat het er vet tof is en verder kunnen wij jullie ook niets vertellen over P.P. wij zijn 6 jongens uit de regio amsterdam. we gaan van 21 juli tot en met 4 augustus.

• willeke

he he he

Andy gaan jullie dan dezelfde week…

En wat als wij versieren.

O ik spreek uit mezelf ik ben 1 van de 3 blonde dollies..

En ik ga nu is lekker zelf op de versiertoer..

Dus ga jij in dezelfde week jongeman.

Pas dan op voor deze 3 blonde dames… alhoewel ik denk dat 1 van ons meer toekijkt en de andere 2 blondies een beetje in het gereel houdt. hahahaha

Dus zijn er nog mensen in de week van 23 mei laten we dan een meggadate organiseren..

Zijn er nog tips welke kroegjes een aanrader zijn.

Offe zullen we ze allemaal maar is van binnen en buiten gaan bekijken.

We kunnen ook een bierproeferij organiseren en dan in iedere kroeg aan de boulevard een ander biertje proeven en een cijfer geven.

Wie de lekkerste bier heeft daar gaan we naar terug…..

gne gne gne

• Andy Rotterdam

Hehe,

Ben nu op me werk, ff in me pauze.

Wij gaan 25 juli vliegen vanaf Rotterdam, en blijve tot 3 aug. Ook in onze groep aardig wat versierders.

En over dat in gereel houden, daar kom je toch niet voor, juist alle remme los gooien denk ik dan.

Waar kome de dames vandaan dan? Gedeelte van onze groep komt ook uit brabant namelijk. Zelf zeeeeeer goed te spreke over blondines.

Hoor het wel!!

Greetingzzzzzzzzzzz

An

• Andy Rotterdam

Lees net 23 mei!

Jammer jammer jammer!!!!

• hola

Willeke43 is dat je leeftijd?