El Arenal 16 Juli

• Brabant

He Ananasjes,

Tot wanneer gaan jullie dan?

Greetzzz

• Ananasjes

hey

komen jullie uit brabant?? wij ook :D maar we blijven 8 dagen dus das dan tot de 24e. Wanneer gaan jullie?

Groeten 6 meiden uit brabant

• Ananasjes

hey sorry verkeerd gerekend we blijve maar tot de 20e haha sorry maar laat ff wete tot waneer jullie gaan

• Brabant

Wij gaan de 20e pas, lopen elkaar dan dus mis ben ik bang.

Jammer…..maar toch veel plezier!!!!

• Yvonne

HOi hoi,

Ik en een vriendin vliegen op 20 juli voor 11 dagen naar Mallorca. Wij zitten in hotel Dunas Blancas. Dit word het tweede jaar voor mij en ik vind het er echt super. Misschien dat we elkaar in Mallorca zullen treffen en anders een gigantische leuke vakantie toegewenst.

Groetjes

• Nie wisj

heeeyyy heeey…..

We lazen nu net ff je berichie en zagen ook dat jij met je vrienden dit jaar naar Mallorca gaat en dat je vorig jaar in Calella bent geweest, erg toevallig, wij zijn vorig jaar ook in Calella, echt zo gaaaaafff daar, geweest en gaan nu dit jaar naar Mallorca………..wordt vast ook superrr……..

We komen met 14 meiden, maar gaan wel een paar daagjes eerder als jullie, 13 juli al………

We hebben hier nu ook je adres voor msn vanaf gehaald en voegen je even toe, goed??…….anders pech gehad, al telaat…..haha!!!!!

Nou hopen snel iets van je te horen!!!!

Doeggie….x

Nie wisj