El Arenal 16 Juli

• Mallorcagangstahs

Heeej Partypeople,

Wij zijn 6 meiden die op 16 juli voor 8 dagen Mallorca op stelten gaan zetten!

We zitten in het hotel Dunas Blancas!

Zijn er nog mensen die ook in deze periode in Mallorca zitten laat dan wat van je horen!

Dikke Kuzzz

Mallorcagangstahs

• Ruud Kezman

Jazeker miss Mallorcagangstahs,

Wij gaan 20 juli met 11 man naar El Arenal, jullie ook El Arenal? Wordt echt ongelooflijk feesten daar!!!

Ik hoor 't wel,

Ruud Kezman

• mallorcagangstahs

heeee ruuuuudjuhhh

Al een beetje zin in Mallorca!! Welk hotel of app zitten jullie en hebben julie een eigen website met foto!! We horen het wel

dikke kuz

de mallorcagangstahs

• Ruud Kezman

Dag dames!!!

Helaas van onze kant geen eigen website met foto's, jullie wel dan?! Zet de link dan aub ff hier neer, kunnen we eens kijken wat we in Mallorca allemaal kunnen verwachten! :p)

Wij zitten in RioMar en Arcadia/Arcadio, verspreid over twee hotels dus.

Zitten jullie nu ook in El Arenal of in een ander dorp? Ik neem aan El Arenal toch wel he?!

Nou hopelijk zien we binnenkort de foto's van 6 Hollandse fotomodellen die vanaf 16 juli 8 dagen de beest gaan uithangen in Mallorca :p)

Doeggg

• Mallorcagangstahs

Heeeeyyyy!!

Geen website maar toch wel een foto? Wij hebben in ieder geval wel een foto waar we alle 6 op staan :)

Jaja we zitten in El Arenal om precies te zijn hotel Dunas Blancas.

Dikke Kuzz

Mallorcagangstahs

• Ruud Kezman

Tuurlijk hebben we foto's, ik zal er eens ff eentje zoeken waar we met veel man van die 11 op staan. Komt in orde…..

Nou zijn wij natuurlijk ook wel in afwachting van die prachtige foto van jullie, als je ‘m al beschikbaar hebt?!….. Wil je ’m hier op zetten of per mail sturen?

C U in Mallorca de gekste!!!

• Mallorcagangstahs

Heeej

Hierop zetten dat gaat niet echt! Anders moet je je emailadres ff geven dan kunnen we je de foto sturen. Heb je misschien ook msn?

Nou we horen het wel! Wij zijn ook benieuwd hoe jullie eruit zien!

Kussss

Ons

• Ruud Kezman

Dag dames,

Over onze foto: we hebben nog wel een goeie van 't kampioenschapsfeest van PSV waar we bijna allemaal waren en ook nog wel een mooie van vakantie in Calella vorig jaar. Dus……komt goed. Alleen ff geduld, want die moeten we nog inscannen.

He, waar komen jullie eigenlijk vandaan?

Hier m'n mailadres waar je die geweldige foto heen kunt sturen: jvdl55@hotmail.com

Nou dan zien we 't wel,

Doeggg

• Ananasjes

Heeey

Ik las toevallig jullie berichtjes enne 16 juli zitten wij ook in El arenal! Wij zijn een groep van 6 meiden en hebbe al harstikke zin in die vakantie. Wij vertrekke de 13e juli al richting mallorca :) maar de 16e zijn we dr zeker nog wel!

Groeten Vakantiegangers

• Ananasjes

heeey mensen

wij gaan de 13e juli naar el arenal. Wie gaan er dan ook??

groeten Vakantiegangers