temperatuur september ?

  • jose'

    hallo,

    wie kan mij vertellen, en spreekt uit ervaring, wat de temperatuur is op Mallorca in september?

    ik wil graag half september gaan, maar wil wel verzekerd zijn van warm en zonnig weer, om lekker op het strand te liggen

    op internet staat van alles, maar hoor het liever van iemand die er ervaring mee heeft.

    alvast bedankt

    gr jose'

  • martha

    Ik ga al ruim 20 jaar in september naar Mallorca. Ik vind dat het de laatste jaren wat warmer is. Je kan uitgaan van 27 - 29 graden. In elk geval warm zonnig strandweer.

  • jose'

    dank je Martha voor je reactie, we gaan binnenkort, en ik vertrouw er maar op ,dat we aan warm zonnig weer ,geen gebrek zullen hebben

    gr Jose'

  • DirkLui

    jose' Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo,

    > wie kan mij vertellen, en spreekt uit ervaring, wat de temperatuur is op Mallorca in september?

    > ik wil graag half september gaan, maar wil wel verzekerd zijn van warm en zonnig weer, om lekker op het strand te liggen

    > op internet staat van alles, maar hoor het liever van iemand die er ervaring mee heeft.

    > alvast bedankt

    > gr jose'

    Ik denk niet dat er mensen zijn die ervaring hebben met het weer van komende maand.

    En op internet vind je dus ook niet meer (maar ook niet minder) dan de gegevens gebaseerd op eerdere jaren.

    En ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

    Wij zijn begin augustus geweest en wij hadden prachtig weer. Maar daar zaten ook een paar bewolkte dagen tussen.

    Die dagen kon je gewoon op het strand liggen want het was nog steeds heerlijk warm.