Woon je in Alcudia, Pollenca, Port d' Alcudia, Ca'n Picafort of ergens anders in de buurt van Alcudia.

Of je werkt er, gaat er werken in de vakantie of lekker stagelopen…. dan is deze Facebookpagina echt iets voor je.

Een digitaal portaal om elkaar te ontmoeten, te leren kennen, wellicht zaken doen of gewoon ideeën uitwisselen.

Ik weet dat ze er zijn… ondernemers, Nederlanders met een bedrijf, een winkel (of meerdere), werken in hotels en er stagelopen. Ieder jaar kom ik er wat tegen, of ik hoor er over. Hoe leuk is het om elkaar op deze community te ontmoeten. Laten we hem samen groot houden, maar ook klein. Ik heb bewust gekeken naar de omgeving van Alcudia en nog niet Mallorca-breed. (wellicht komt dat nog)

Zelf kom ik al ruim 35 jaar in Alcudia, ben er 10 jaar geleden getrouwd, en kom er de laatste 10 jaar ca. 8 keer per jaar. Van april tot oktober iedere maand een paar dagen, en in de zomervakantie langer.

Laten we elkaar ontmoeten en bezoek ons op deze facebookpagina https://www.facebook.com/pages/Nederlanders-in-Alcudia/335552586587152?ref=tn_tnmn We hopen je snel te zien!