Royal cristina

• Marja

Wie kan me vertellen of je voor t drinken moet betalen bij halfpension bij iberostarr royal cristina en welk vervoer we t beste kunnen nemen vanaf t vliegveld we gaan 28april

• anna 26-11-07

Ja, je betaalt het drinken apart. Je kunt de bus nemen vanaf het vliegveld. Die stopt voor het hotel. Wij nemen altijd een taxi voor rond de 15 euro.

• anna 26-11-07

Jammer Wij zouden ook op 28 april naar Cristina gaan maar ik heb vorige week mijn enkel gebroken en redt het niet voor die tijd. Wij hebben dus vandaag geannuleerd maar wel meteen voor de herfstvakantie geboekt. ;)

• Marja

Jammer wij gaan onze dochter opzoeken die gaat er voor 5 mnd stage lopen waar kan ik t beste een auto huren normaal gaan wij altijd naar marins playa in cala millor . Ben benieuwd hoe t ons bevalt maar het belangrijkste is dat mijn dochter het daar 5mnden uithoudt .beterschap met je enkel

• anna 26-11-07

Oh dan heb ik hier met je dochter gesproken. Jammer dat ik haar nu niet zie. ;)

• haagseron

Lekker eten bij El Patio aan de overkant van Royal Cristine. Ben een paar jaar geleden in Royal playa de Palma geweest en was helemaal top. Vallen alle 3 wel in het duurdere segment.

• jose

hallo,mijn zoon wil met zijn vriendin, in augustus voor het eerst naar Royal Christina gaan, was benieuwd hoe het hotel is, ligging, eten ,en is het er schoon?

Is het de prijs waard,of zou iemand iets anders adviseren?

• ronald

Beste Marja,

Je kunt gerust de bus nemen vanaf het vliegveld,

Kost 2,50 p.p en stop voor iberostar playa de palma, cristina.

Wij hebben dit vorig jaar ook gedaan en doen dit dit jaar weer.

• ronald

Beste Jose,

Dit hotel is zeer zeker de moeite waard, lekker eten en mooie kamers, mooi zwembad dus ze zullen genieten.

Wij gaan al voor de 8e keer dit jaar.

• marja

oke welke lijn hebben jullie genomen

en voor iedereen die er op vakantie gaat deze zomer doe de groeten aan mijn dochter demi zij loopt stage in Royal Cristina (Receptie).

en het bevalt haar superX(