NIE NUMMER

• demi

ik ga per 01-04 stage lopen in Playa de Palma

ik heb nu een NIE nummer nodig

wie kan me hier meer over vertellen

waar ik dat moet halen en hoelang het duurt

ik heb het nm 01-04 nodig

dus ik moet wat eerder weg uit Nederland.

ik heb gegoogled maar niks gevonden voor op mallorca

• anna 26-11-07

Ik weet niet of ik je kan helpen, maar heb de vraag voorgelegd aan iemand die pas geleden stage heeft gelopen in Spanje. Mocht ik iets horen dan laat ik het je hier weten. ;)

• anna 26-11-07

Vraag het eens bij je opleidingsinstituut/school na.

Degene waar ik het net over had die had dat nummer niet nodig omdat hij korter dan een half jaar stage heft gelopen. Hij dacht dat je het NIE nummer moet aanvragen bij de gemeente waar je de stage gaat lopen.

• demi

super dank je wel

weet je toevallig of er meer nl studenten stage lopen in Royal cristina

daar ik in mijn uppie ga

• demi

ja ik ga iberostar eens mailen , school zegt moet ik maar daar naar toe mailen

ik heb het nu ool nodig ook al loop ik mar 5 mnd stage

• anna 26-11-07

Vreemd. Degene van wie ik de info heb die heeft stage gelopen in Toledo (ca. 3 kwartier rijden vanaf Madrid) en die had het niet nodig omdat hij maar 4 maanden stage liep (dus minder dan 1/2 jaar). ;)

Ik zou niet weten of er nog meer Nederlanders zijn. Uit mijn ervaringen van de laatste jaren weet ik wel dat er altijd wel iemand is die Nederlands spreekt, ook bij de animatie. Succes! ;)

• demi

per 01-2013 heb je nie nummer nodig als je een stage vergoeding krijgt van het hotel

• anna 26-11-07

Oh, ook goed voor anderen om dit te weten. ;)

Ik ben deze keer eens vreemd gegaan. Niet naar Mallorca, maar sinds vannacht terug van een weekje Malaga. Wat een mooie bruisende stad. Het echte Spanje. ;)