wegen op Mallorca

• Jessica

Hoi allemaal,

ik ga over 2,5 week voor het eerst naar Mallorca en wil dan ook een auto huren. Nu ben ik niet bang om in het buitenland auto te rijden maar ik ben wel benieuwd hoe de wegen op Mallorca zijn, en ook hoe druk het is? Is het bijvoorbeeld verantwoord om in Palma de Mallorca te rijden, of is het daar gekkenhuis? Hoe zijn de “bergwegen”, zitten daar veel haarspeldbochten in? Zijn er afgronden waar je langs moet rijden, en zo ja waar? (dan kan ik die vermijden ;))

Ik hoop iets van jullie te horen (lezen in dit geval).

Groeten Jessica

• Antony

Hallo Jessica,

De wegen op Mallorca zijn goed, natuurlijk is het in Palma iets drukker , maar van gekte is geen sprake. De bergwegen zijn goed te doen zonder al te extreme haarspeldbochten . Wel belangrijk is om niet te bezuinigen op de verzekering , die je gaat afsluiten bij het huren van de auto. Goedkoop is soms duurkoop. Verzeker ook ruitschade en de onderkant van de auto. Je kunt natuurlijk een auto huren via het internet., anders zijn er voldoende auto verhuurmaatschappijen op het vliegveld in Mallorca.

Veel plezier !!

Antony

• mallorca

Ben niet bang voor de wegen of het verkeer op Mallorca, het is er geen Parijs of Rome, hier is goed te rijden, een prettige vakantie.