bus van vliegveld naar r. iberostar cristina

• ronald

Heeft er iemand ervaring met de bus van het vliegveld naar het hotel te gaan.

Weet dat het lijn 21 is maar stop hij ook voor het playa de palma hotel.

Of kunnen we beter een taxi nemen.

• Antony

Ik heb een paar weekjes geleden bus lijn 21 genomen. De bus heeft de volgende route:

Lijn 21:

Luchthaven, benzinepomp luchthaven, Camí de Can Pastilla, Camí de Can Pastilla (Hotel Linda), Bartomeu Riutort 16, Xabec 2, Manuela de los Herreros y Sora (Hotel El Cid), Manuela de los Herreros y Sora (Hotel Java), Ses Fontanelles, Marbella (Ap. Ses Veles), Marbella 22 (Ap Pí Larí), Marbella 32 (Hotel Cupido), Marbella 36, Marbella (Hotel Acapulco), Mar Tirrena (Hotel Garonda), Llaut (Riu Palace), Llaut 26 (Hotel Playa Golf), Llaut 38 (Mega Park), Trasimé 2 (Hotel Hispania), Trasimé 24 (Hotel Playa Arenal), Avenida Nacional (Strand).

Voor meer informatie kunt u even kijken op http://mallorca-palma.blogspot.com

• ronald

Beste Antony,

Was dit goed te doen met de koffers???

Mvgr.

Ronald

• Antony

Hallo Ronald,

Geen enkel probleem, onze koffer woog ook 20 kg.

Veel succes

vr. gr.

Antony

• ronald

Beste anthony,

Dat zullen die van ons ook wel wegen!.

Maar ik begrijp dat het goed te doen was. wij gaan met 6 man dus 6 koffers en ik wat benieuwd of dat problemen in de bus gaf.

Mvgrt.

Ronald van den Berg

• Antony

Ronald,

Geen probleem , de bus is groot genoeg en er is veel ruimte om de koffers te stallen.

Gewoon doen.

Gr.

Antony

• anna 26-11-07

Heenweg weet ik niet precies of hij bij Cupido of hotel Playa de Palma stopt.. Op de terugweg stopt bij precies bij de uitgang van Cristina.

• nn1

Deze buslijn is vnl als transfer van vliegveld naar hotels vv. Iedereen neemt koffers mee, dus je hebt ook geen last van klagende medepassagiers die zich ergeren aan koffers. Er is genoeg ruimte voor de koffers hoor.

De taxi in spanje is niet meer zo goedkoop als vroeger en het is een eerste verdienste om die kosten in je zak te houden.

• ronald

Bedankt voor jullie reacties.

We gaan het beleven, zoveel mensen zullen ook niet met de bus vanaf het vliegveld naar het hotel gaan, de meeste zullen transfers met hun touroperator hebben.

Heb van hotel het advies gekregen de halte na cupido uit te stappen.

Het weer is er prachtig dus het gaat weer een lekkere vakantie worden.B):)

• anna 26-11-07

Heel veel plezier Ronald. Kom lekker ontspannen terug. ;)