Wie weet wat de kosten zijn en waar je kunt opstappen voor het houten treintje van palma naar soller.
Schijnt een mooie tocht te zijn.
Kosten weet ik niet. Je moet opstappen op het station op de Plaza de Espanya. Volgens mij ging jij toch naar Cristina? Je kunt voor het hotel de bus naar Palma nemen en op de Plaza Espanya uitstappen. Het wordt duidelijk in de bus aangegeven. Mocht de bus te druk zijn……een taxi kost 17,60.
Wij zijn eind april/begin mei weer 11 dagen in Cristina geweest. Heerlijke vakantie gehad. Temperatuur had een paar graadjes hoger mogen zijn.
Ja dat ben ik.
Wij gaan pas begin juli en hebben dit jaar voor het eerst alles rechtstreeks met cristina geregeld.
Begin juli is de bus nog niet zo druk dus dan gaat het wel.
Hopen dat het weer dan wat warmer zal zijn maar onze ervaring van de afgelopen jaren leert dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken.
De bus was al druk toen wij daar waren. Meestal willen mensen naar Palma als het een dag minder goed weer is. Denk je dat je nu veel goedkoper uit bent door rechtstreeks te boeken? Ik heb geen idee.
Vorig jaar juli was het koeler dan de jaren daarvoor, maar dat betekent nog zon genoeg, alleen 's avonds koelde het toen behoorlijk af. Overdag was het heerlijk, zoals altijd.
Wij gaan dit jaar ook alweer begin juli en hoewel we pas terug zijn, verheugen we ons weer op onze komende vakantie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?