Romantische vakantie op mallorca

• Thijs Janssen

Hallo iedereen,

Ik ben samen met mijn vriendin een vakantie voor deze zomer aan het plannen. Aangezien wij studenten zijn, kunnen we niet al teveel uitgeven. We zijn vorig jaar door een goedkope vlucht van Ryanair op fuerteventura geweest en dit beviel ons heel goed. Nu hebben we gezien dat naar Mallorca vliegen ook heel goedkoop is. Daarom zoek ik het volgende: een leuke kustplaats, maar niet al te toeristisch, druk, lawaaiig. We hoeven niet uit te gaan, het is puur een relaxvakantie. Weet iemand een leuke plaats in Mallorca voor ons?

Groetjes Thijs.

• j

Alcudia: grootste en mooiste strand van mallorca (en toch plek genoeg)

haven en leuke straat met winkels,restaurants,kroegjes

goede sfeer

• Jh

Voor de nog rustige plekjes en omgeving in prachtig berggebied zou ik naar Estellencs , Banyalbufar, Esporles of Puigpunyent gaan. Google maar eens op hotelletjes in die plaatsen. En je zit ook nog eens veel dichter bij Palma en vliegveld wat je veel reiskosten scheelt.

• anna 26-11-07

Wow, hoewel het mij daar te stil zou zijn, heb je volgens mij de mooiste plekjes van Mallorca hier neergezet. Ik heb ze allemaal even bekeken. Wat mooi en ik kan me voorstellen dat dit heerlijke plekjes zijn voor een romantische vakantie op Mallorca.(tu)

• Antony

Wij zijn net terug en hebben verschillende plaatsen bekeken, Paguera is een mooie plaats en heeft meerdere stranden, Port D'Andratx is een jetset bestemming. Ik heb een blog geschreven misschien kun je hier de beste plaatsvinden.

http://mallorca-palma.blogspot.com

Veel plezier op Mallorca !!!

Antony