Geboekt!

• anna 26-11-07

Deze keer hebben we serieus eens gezocht naar een andere bestemming. We hebben info ingewonnen over Italië. Al vrij snel kwamen we erachter dat we beiden eigenlijk maar 1 ding wilden en dat was………..toch weer terug naar Mallorca. Lekker uitrusten, accu opladen, lekker laten verwennen. We hebben vanmiddag dus de april/mei vakantie geboekt (Iberostar royal cristina, hoewel de kamers eigenlijk aan een renovatiebeurt toe zijn) en de zomervakantie weer naar Protur Sa Coma Playa. Mallorca here we come again! :DX(

• Jacqueline

Wat een heerlijk vooruitzicht toch weer!

Wij kwamen toch ook weer uit bij Mallorca. Gaan in de zomer naar Protur Vista Badia in Sa Coma. Wie weet kunnen we zwaaien naar elkaar (:P)

• anna 26-11-07

Als jullie de uitgang naar de parkeerplaats nemen dan hebben we grote kans dat we elkaar tegenkomen. :D

Leuk vooruitzicht inderdaad om weer naar Mallorca te gaan. ;)

• nn1

Goed vooruitzicht. Ik kijk niet eens bij andere bestemmingen, want ik weet dat ik toch weer op Mallorca uitkom!!

Ik wens jullie dan ook een goed Mallorcajaar!!

• anna 26-11-07

Ha, ha, wij hebben tenminste een poging gewaagd. :D

Nog een paar maandjes en dan mogen we de 1e keer dit jaar. ;)

• martha

Ik heb ook weer geboekt. 10 Jaar geleden heb ik die pogingen al opgegeven. Om de een of andere reden (vraag me niet welke) wil ik naar een eiland. Maar alle andere eilanden hebben altijd wel iets waardoor ik daar niet heen ga en ik toch steeds weer bij Mallorca uitkom. Ik heb mijn hart verloren aan dit eiland en dat zal wel altijd zo blijven.

• anna 26-11-07

Dan ook jij een goede Mallorcajaar. :D

• jacqueline

Wij gingen ook alleen nog maar op vakantie naar Mallorca en nu wonen we er alweer twee jaar! Veel plezier allemaal!B)

• anna 26-11-07

Jij bofkont :D