cala dor Prinsotel Alba

• quinty

Op 2 juli gaan wij voor 11 dagen naar cala dor Prinsotel Alba met 2 volwassenen en 2 kids van 15 en 10.Kan iemand me wat meer vertellen over deze plaats.Ik heb nu gehoord dat er geen boulevard is.Zijn er wel volop winkeltjes e.d? Iemand ervaring met prinsotel Alba?

• veronique

Hoi Quinty,

Het klopt dat cala d'or geen boulevard heeft maar verschillende baaitjes.

Er zijn genoeg leuke winkeltjes te vinden van goedkoop tot duur. Ook is er een stuk waar (bijna) alleen maar restaurantjes zitten.

Ook zijn er een paar leuke cocktailbarretjes. 1 cocktailbarretje is heel erg leuk die heeft een grote boedha buiten staan maar als je er vaker komt doen ze steeds minder in je cocktail dat het lijkt alsof je vruchtensap zit te drinken.

De haven is ook erg mooi wel een stukje lopen.

Wat wij ook gedaan hebben wat wel leuk was als je de weg afloopt bij de cala gran richting de haven zeg dat loopt een beetje naar boven daar kan je over op de foto gaan en die wordt dan geprint op een vakantiekaart is geloof ik 4 of 5 euro voor 3 of 4 kaarten

• Wilma

Hallo Quinty,

Wij zijn vorig jaar met 2 puber meiden 12 en 16 jaar in Prinsotel Alba geweest.

We hebben het er erg naar ons gezin gehad. Strand op loopafstand, maar ook het stadje zelf, veel restaurantjes, leuke winkeltjes enz. Idd geen boulevard. Maar zonder is ook leuk hoor.

Let op de vlag in de baai. Wij hebben op 1 dag zeer veel last van kwallen gehad (die steken ook echt)!

Maar goed dan kun je altijd zwemmen in het zwembad van het hotel.

Verder wifi aanwezig (handig voor de pubers!)

• quinty

Hoe vonden jullie het zwembad bij Alba Wilma?Het oogt een beetje klein.In welke periode zijn jullie geweest?

gr

• Wilma

Quinty,

Mijn meiden gaan eigenlijk niet meer naar het zwembad (toen 12 en 16). Het zwembad is niet super groot, 20-10 ongeveer.

Veel kleintjes tot max. 10 jaar. Voor pubers dus niet veel aan.

We hebben er 1 x gezeten, zo tegen de avond, maar vonden het niet echt gezellig.

Sorry, ik volg het prikbord niet echt, vandaar mijn late reactie.

• Wilma

oh, ja sorry, waren er de eerste week van juli 2011

• quinty

Zoals je ziet kijk ik ook niet vaak ,haha Maar bedankt in ieder geval voor je informatie !!