Parque Mar, Cala d'Or

• Ton

Hallo,

We zijn aan het kijken naar de zomervakantie volgend jaar(augustus 2012).We gaan met twee kinderen van dan 3 en 1 jaar. We houden niet van superdrukke / massale accomodaties, bedjes reserveren enz. We willen wel graag een kinderbadje en strand dichtbij. Nu is ons oog gevallen op Parque Mar in Cala d'Or, iemand ervaringen? Of eventueel suggesties voor andere appartementen / plaatsen?

bvd,

Groeten Ton

• PETER

Dit is een perfect park

• quinty

Als je nog aan t kijken bent kijk dan om te boeken via duitsland.Scheelt mij 700 euro met de goedkoopste aanbieder in nederland.

• Ton

Hoi Quinty,

Heb je een link voor me?

bvd Ton

• Ton

Hoi Peter,

alvast dank voor je reactie. Maar zou je iets meer willen beschrijven? Ben je er zelf geweest?

bvd Ton

• quinty

Ton,

Als je kijkt op holidaycheck.de krijg je alle aanbieders in duitsland.Het is ff zoeken maar kan je een hoop opleveren.

Succes met zoeken.

Let op de prijzen veranderen daar enorm.De reis die ik geboekt heb was begin van de week 300 euro goedkoper dan vandaag.Meestal als je op maandag / dinsdag kijkt zijn de reizen goedkoper dan richting het weekend.En nu t kerstvakantie is lijkt t ook allemaal weer duurder.

• Ton

Hoi Quinty,

Ben je zelf al eens op dit park geweest? Of ga je er naartoe?

Groetjes!

• quinty

Nee ben er nog niet geweest.Wij gaan naar Prinsotel Alba dit jaar.in cala dor 11 dagen ,halfpension……..heeeeeeerlijk.

• Antoinette

Hoi Ton,

Ik weet niet of je geboekt heb maar voor ons wordt het dit jaar de 17e keer naar parque mar.

Het is een prima complex. Vooral de heerlijke rust en ruimte.

Als je hier een keer bent geweest wil je eigenlijk niet anders meer.

Veel plezier.

Antoinette

• Ton

Hoi Antoinette,

bedankt voor je bericht! Toevallig hebben we net afgelopen weekend een optie genomen :) We hebben er echt super veel zin in.

Gaan jullie ook altijd in de zomer? Hoe is het met de strandjes daar in de buurt?

Groetjes Ton