transavia erg duur

• A.Eskes

Transavia is voor de zomer 2012 erg duur vanaf Schiphol naar Mallorca. Ga toch maar eens kijken via Duidsland te vliegen.

Wij zijn met 4 personen dus dat maakt het wel erg duur vanaf schiphol.

Ik boek altijd de vlucht en hotel apart is toch voordeliger als een pakketreis.

Afgelopen zomer vloog air berlin vanaf Schiphol maar in 2012 niet meer. Dus Transavia het alleen recht.

Iemand nog tips

• Karin

Ik vlieg binnenkort vanaf Koln met Germanwings. Ik heb vantevoren ook goed gezocht naar de goedkoopste vlucht en kwam hier bij uit. Er is natuurlijk niet zoveel keus in de winter en ik zocht ook nog een maatschappij die hondjes meeneemt. Ik boek vlucht en hotel ook altijd apart, is altijd voordeliger en je hebt meer keus. De prijzen van de vluchten varieren per dag, Je moet deze in de gaten houden en boeken in een periode dat ze het laagste zijn. De vlucht waar ik mee ga bv. is nu 2x zo duur dan toen ik boekte. Je bent dus even bezig met e.e.a. uit te zoeken maar het kan je veel besparen.

• Mart

Ik heb ook vluchten gezocht voor de zomer o.a. RyanAir, Air Berlin en Transavia. Ryanair is het goedkoopste (vertrek vanaf eindhoven of weeze) maar ik heb de indruk dat het allemaal veel duurder is dan vorig jaar.

• Mart

Ik moet mijn eerder bericht rectificeren. Heb vandaag een vlucht geboekt. Vlieg nu met dezelfde maatschappij (RyanAir) op nagenoeg dezelfde data en de prijs scheelt een euro i.v.m. vorig jaar.