hoi anna ben je weer terug van mallorca hebben jullie het goed gehad mooi weer groetjes elske
Hoi Elske, ik had je eerder vanmiddag al gemaild. Maar ook even voor de anderen. Wij vinden Mallorca in oktober altijd mooi. De temperatuur lag rond de 23 graden en het was goed vertoeven bij het zwembad. Het water zelf is mij dan te koud. Er zwommen nog veel mensen in de zee. Een avond hebben we een heftige en lange regenbui meegemaakt. Een middag heeft het vanaf 13.30 uur geregend en een andere keer een bui zo rond 16.30 uur maar toen was het ‘s avonds weer droog. Al met al heerlijk weer. ’s Ochtends gingen we langs de boulevard lopen en van een terrasje genieten en daarna zonnebaden. ‘s Avonds genieten van een drankje op een terrasje of in een Spaans café (Nito’s).
Ik heb in hotel Christina nagevraagd. Er wordt dit jaar niet gerenoveerd. Dus waar de duurdere prijs dan vandaan komt voor volgende zomer zou ik niet weten. In het hotel waren vandaag en morgen nog kamers te krijgen maar voor woensdag was alles weer volgeboekt. Ik vond het nog gezellig druk overal. Jammer, dat de meeste Balneario's de afgelopen week al sloten. De laatste strandbedden zijn gisteren weggehaald en een van de grotere hotels had al gesloten. Men was bezig om het eiland winterklaar te maken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?