Ervaringen bij 1 van deze 3 hotels in cala millor?

• Astrid

Ik ben volop aan t zoeken naar vakantie 2012.Inmiddels ben ik eruit.Het wordt Cala millor.Wij zijn een gezin met 2 kinderen 15 en 10.

Wie is wel eens in 1 of meerdere van de volgende 3 hotels geweest?

Hotel Hipotels Dunas Cala Millor

Hotel Morito

Marins playa

1 van deze 3 gaat t worden………:)

Wie o wie kan mijn keuze makkelijker maken….B)

• anna 26-11-07

Hoi Astrid,

Ik ken ze helaas voor jou alle 3 niet, maar misschien heb je iets aan deze sites met beoordelingen van mensen die er geweest zijn.

http://www.vakantiereiswijzer.nl/

http://www.holidaycheck.de/

http://www.zoover.nl/

Veel plezier met de voorpret. ;)(tu)

• Anne

Wij zijn afgelopen zomer in dunas cala millor geweest.

Wij vonden het erg goed.

Kamers erg schoon en eten heel goed.

De ligging is ook perfekt, je bent gelijk op het strand en de winkelstraten zijn niet ver.

Handig dat je familiekamers hebt. Wij waren met zijn vijven.

Het zwembad is niet zo groot maar met de zee zo dicht bij.

Wij hadden het hotel en de vlucht apart geboekt .

De andere hotels ken ik niet.

Veel succes met een keuze maken.

• Astrid

Dank voor jullie antwoorden!!

We zijn er al uit.Het gaat Marins Playa worden………..Heb heel de morgen al zitten zoeken/vergelijken en heb geboekt via duitsland.Scheelt ons € 700 met de goedkoopste aanbieder in Nederland…(tu)

• anna 26-11-07

Hey wat goed dat jullie er nu al uit zijn. Dat is inderdaad een groot verschil.(tu)

• Alie

Hallo,

Waar heb je geboekt?

Wij zijn twee jaar geleden in Dunas Cala Millor geweest en zouden best terug willen.

Het prijskaartje bij Neckermann reizen houd ons nog tegen.

Mocht je ideeen hebben dan hoor ik het graag

Alvast bedankt

Alie

• Gerrit3

Lijkt mij een goede keuze. Prima beoordelingen op Holiday Check. Wij hebben vandaag weer Hotel Garbi van Neckermann geboekt. Ook in Cala Millor. Is € 400 duurder (m+v+m(13)+m(16)), maar dan All Inclusive. Wij gaan 24/7/2012 en dan 2 weken. Cala Millor heeft een super strand en zeer lange winkelstraat die doorloopt tot Cala Bona. Tip voor de oudste van jullie; in Cala Bona een half uurtje op de speedboot. Die van ons vond het geweldig. En vorig jaar met de bus naar een waterpark geweest. Verder zijn er nog 2 kartbanen in Cala Millor. Aardig prijzig in vergelijking met de baan en het materiaal dat ze gebruiken, helaas. Hoofreden dat we Garbi geboekt hebben, is dat je nooit een ligbedje hoeft te reserveren. Is verboden en er zijn bedden genoeg. Zwembad is zeer ruim opgezet. Daarnaast nog een voebalveld voor onze jongens. Dat vinden de boys wel zo prettig. De oudste van jullie kan 's avonds misschien nog naar de Biermeister. Is een soort skihut. Die van ons ging met een groep Duitse en Nederlandse tieners naar de Biermeister.

• anna 26-11-07

Gerrit, de Biermeister ligt die vlak bij je hotel bij de minigolfbaan? We vroegen het ons even af. Een eindje verderop had je vroeger der Biergarten en die was vorig jaar maart gesloten en stond te koop. Gelukkig voor ons, want ons hotel lag er precies tegenover. :D

• Gerrit3

Nee, de Biermeister ligt in één van de zijstraatjes van de grote winkelstraat. Straatje loopt van de winkelstraat naar het strand. Ben er zelf niet geweest. Mocht niet van mijn zoon :)

• anna 26-11-07

Ha, ha, kan ik me voorstellen op die leeftijd. :D Nee, dan weet ik even niet waar die ligt. ;)