weer

• truusje

Hallo allemaal, ik ga voor een weekje even lekker naar Palma de Mallorca, ( herfstvakantie ) nu word ik echt niet meer wijs over het weer, op 1 dag wisselt de temparatuur erg, ik was zo blij met een graadje of 23 a 24 met een zonnetje, nu zie ik weer regen en 19 graden staan pffff. welke site is betrouwbaar betreffende de weersverwachting?

Alvast bedankt

• anna 26-11-07

Geen enkele ben ik bang. Laat het op je afkomen. Het weer zal voor 95% zeker beter zijn dan hier. Als het iets koeler zou zijn dan huren we een auto of gaan wandelen of bezoeken Palma stad en mocht het warm genoeg zijn dan liggen we bij het zwembad. Het belangrijkste vind ik altijd even uit de sleur zijn en je lekker laten verwennen. ;)

Het weer kan wisselvallig zijn, maar wij hebben toch meestal geluk dat de temperatuur tussen de 23 en 25 graden ligt met een enkele mindere dag.

Fijne vakantie en geniet. ;)(tu)

• truusje

dank je anna, ik heb er zo n zin in, maar hoop echt op een zonnetje, door omstandigheden nu na 8 jaar even weg, ik laat het maar op me afkomen, en ik denk dat je bedoelt te zeggen, dat het weer beter is als op de site s staat.

gr truusje

• anna 26-11-07

Oh nee Truusje, dat weet ik uiteraard niet. Ik zou me alleen niet gek laten maken door alle weersvoorspellingen. Wij hebben al op Mallorca in het zonnetje gelegen terwijl het volgens een weersite moest regenen en omgekeerd hebben we het flink bewolkt gehad, terwijl volgens de weersite een stralend blauwe hemel te zien was. Meestal valt het reuze mee. ;)

• nn1

Het is er nu overdag nog rong de 30 graden. Hopelijk blijft dat nog even zo. We duimen voor je!

• Jacqueline

bekijk deze link, ook te zien via Mallorca Vandaag

http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/34X28915/palma-de-mallorca.html?tx_mgcityweatherstatic_pi4%5Bp%5D=1

Of www.wetter24.de

Overdag is het hier nu heerlijk weer met veel zon en in de avonden en 's-morgens vroeg wordt het wat frisser.

Fijne vakantie!

• truusje

Bedankt voor jullie reactie s, ik duim maar voor die 30 graden, op de site kijken heeft echt geen zin, is inmiddels alweer veranderd.