vakantie mallorca juni 2012

• elske

hallo we willen begin juni weer naar mallorca naar alcudia zijn we net van terug maar mijn vraag is.

hoe warm is het begin juni graag reactie groetjes elske

• anna 26-11-07

Normaal gesproken is het er lekker warm Elske, al weet niemand wat het weer gaat doen. Als wij er in mei zijn, loopt de temperatuur toch al op tot ca. 23 graden. Leuk om al met de vakantie 2012 bezig te zijn. ;)

• nn1

Dit jaar was het eind mei/begn juni behoorlijk regenachtig. Vorig jaar was het bloedheet. Net als in de rest van Europa verandert ook het weer in Mallorca en is het moeilijk ver vtv te voorspellen.

• anna 26-11-07

Dit jaar hebben wij begin mei redelijk weer gehad, terwijl wij net in de 2 weken van de zomer daar zaten toen het minder was. 4 halve dagen regen en 's avonds koelde het af. Het weer doet inderdaad anders dan vroeger, ook op Mallorca. ;)

• nn1

Ik zit er nu weer effies en het is rond de 30 graden.Gelukkig is het 's-nachts niet meer zo heet, kunnen we tenminste wel een beetje normaal slapen

• anna 26-11-07

Oh lekker, ik droom ervan. Ik verheug me weer op volgende maand. ;)

• elske

hoi nn1 geniet maar lekker van het zonnetje wij zijn net terug gaan zeker weer terug groetjes elske .

we zaten in hotel alcudia garden was super mijn man zit in een rolstoel het ging allemaal goed

• anna 26-11-07

Fijn Elske dat het zo goed gegaan is. Jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten. (tu)

• nn1

Goed te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad, Elske. Zeker met een man in rolstoel ben je van veel zaken afhankelijk. En als alles dan goed uitpakt, kun je er echt van genieten.

• ronald

Beste anna,

Heb jij ervaring met rechtstreeks boeken bij iberostar royal cristina?

Met vriendeijke groet,

ronald