vakantie 2012

  • anna 26-11-07

    Zo Gerrit, je ben er echt vroeg bij. ;)

  • Gerrit3

    Kan mij niet vroeg genoeg zijn. Moet alleen met mijn collega's rekening houden. We kunnen niet allemaal gelijk de toko uitlopen haha. Zou toch flink balen als ik laat zou boeken en er dan achter moet komen dat ons favoriete hotel vol zit.

  • anna 26-11-07

    Zo is dat :D Wij zullen wel weer ergens in december gaan boeken. Maar eerst binnenkort nog even 10 dagen naar “ons” eiland. ;)

  • Jacqueline

    Ja, inderdaad bij Ramon met XNec.

    Was voor ons verleden jaar veel goedkoper dan Neckermann. Maar dat kan voor iedereen weer verschillen denk ik.

    En lekker vliegen vanaf Amsterdam, voor ons het dichtste bij en dit jaar nog het goedkoopste ook.

  • Gerrit3

    Super! Lekker weer iets om naar uit te kijken, toch?

  • Gerrit3

    Jacqueline, kun je me iets over die vaste klanten korting vertellen? Ik boek al voor het 4e jaar bij Karstadt Gronau (bij Ramon Asbreuk). Kreeg tot vorig jaar een bon van € 20 die direct inwisselbaar was. Sinds vorig jaar zou hij die bon niet meer hebben…. Ben dus benieuwd naar jouw vaste klanten korting.

  • Jacqueline

    Hallo Gerrit,

    Ik krijg altijd 25 euro korting op de reis. Als je direct bij hen boekt en vertelt dat je het via mij hebt, krijg je het zeker ook.

    Groetjes,

    Jacqueline

  • Gerrit3

    Ik boek altijd rechtstreeks bij Ramon. Heb hem zelfs laten zien dat o.a. jij en ik hier reclame voor hem hebben gemaakt. Kon ie wel wel waarderen en heeft ie ook aan zijn Duitse collega laten zien. Heb hem vorig jaar om kortingsbon gevraagd, maar kreeg 0 korting :(

  • Jacqueline

    Heel vreemd dat ik het dan wel krijg. Heb ook mijn vrouwelijke charmes niet in de strijd gegooid, dus ik weet het ook niet ;)

  • Ramon

    Ter informatie:

    Ik werk inmiddels niet Meer bij Karstadt, Maar ben voor mezelf begonnen als zelfstandig reisadviseur.

    Ik heb (minimaal) dezelfde prijzen, een groter aanbod en nog steeds alle Duitse reisorganisaties in mijn aanbod. Daarnaast nu ook alle Nederlandse touroperators en kann ik rechtstreeks bij de Hotels boeken. Veel Meer mogelijkheden dus!

    En eehmm… Jacqueline: vaste klantenkorting krijg je bij mij ook!

    Meer informatie: Ramon@face2facetravel.nl