Weer terug

• anna 26-11-07

Gistermiddag teruggekomen na 14 dagen vakantie in Sa Coma. Heerlijke vakantie gehad maar toch was het weer anders dan dat we gewend waren. 's Avonds koelde het meer af dan andere jaren en we hebben zelfs 4 halve dagen slecht(er) weer gehad dan dat we gewend waren. Meer bewolking en heftige regenbuien. Was verder niet erg, want het weer is er nog altijd beter dan hier. ;)

Na deze vakantie ben ik weer een beetje meer tegenstander geworden van all-inclusive vakanties. Als je ziet wat er aan drinken blijft staan, vraag ik me af of men dat ook zou doen als er apart voor betaald zou moeten worden??? Daarnaast bleven de nodige dienbladen, drinkbekers en ander afval bij het zwembad liggen. Heb ik bij dit hotel vroeger niet meegemaakt. Zolang mijn benen me niet in de steek laten en ik zelf de dienbladen kan dragen zou ik die zelf wegbrengen. Overigens snap ik niet dat die drank niet even op het terras van het zwembad wordt opgedronken. Daarnaast zag ik zelfs mensen met borden patat naar hun ligbed gaan. Wat mij betreft mogen ze dit verbieden. Eet aan tafel zoals het hoort!!! Voor de rest, weinig te mopperen gehad :D:D.

• Jacqueline

Wij gaan morgen weer naar Sa Coma.

Voor de 5de maal naar Vista Badia, heerlijk, we hebben er weer zin in!! Zoals het er nu uit ziet, is het weer daar goed.

Wij gaan nooit all inclusive.

Gewoon ‘s ochtends lekker verse broodjes halen bij de Spar en ’s avond óf uit eten, óf wat kokkerellen. Bevalt ons prima.

• anna 26-11-07

Wij kiezen ook nooit voor de all-inclusive formule al kan ik me voorstellen dat dit een stuk voordeliger is als je met kinderen gaat. Wij nemen wel altijd halfpension. Het hotel heeft heerlijke buffetten. :D

's Middags nemen we meestal alleen wat koekjes of fruit. 2 keer zijn we bij El Passeige (op de hoek) een kleinigheidje gaan eten.

Veel plezier ;)