Markt in Palma?

• Karin

Hallo,

Binnenkort gaan wij voor 8 dagen naar Playa de Palma. Wij vinden het op vakantie altijd leuk om een markt te bezoeken.

Vrienden van ons zijn echter onlangs geweest en gaven aan in Palma geen markt te kunnen vinden (op overdekte markten na, waar voornamelijk etenswaren worden verkocht).

Wie kan mij vertellen of er wel een markt (denk aan tassen, kettinkjes, andere prullaria, eten, etc.) in Palma is en zo ja waar en op welke dag?

Alvast bedankt.

• nn1

Er was altijd iedere zaterdagochtend markt in Palma. Kan me niet voorstellene dat die zomaar weg is.

Als je in Playa de Palma verblijft, kun je ook op donderdag (ochtend??) naar Arenal gaan.

• Mart

Wij hebben een paar dagen over het eiland gereden en ik kreeg langzamerhand het idee dat er in elk dorp elke dag markt was. Komen we in Soller; markt. Komen we in Valdemossa; markt. Komen we in Alcudia; markt. Best leuk een keer een markt maar niet steeds! Ze verkopen toch overal nagenoeg hetzelfde maar vooral niet omdat het veel toeristen trekt en het dus extra druk wordt in die dorpen.

• nn1

Ik kom er zelf ook niet (meer), maar toch wordt er vaak naar gevraagd. Ik denk dat ze ervan uitgaan dat niet iedere toerist zijn of haar plaats verlaat en er daarom overal n markt is ;)