Muggen

• Martin

Wij (2 volw. + 1 kind van 3,5) gaan de laatste week van Juni naar Alcudia (Alcudia Garden ). Nu heb ik gehoord dat je tijdens je verblijf daar last kunt hebben van muggen, wie heeft er nog tips op dit gebied. Welk smeersel valt aan te raden?

• pauliene

Bij de receptie kun je electrische mugenstekkers huren voor 5euro,deze kun je evt ook zelf kopen in supermarkt.Verder heb ik altijd muggenstick (autan oid) bij me voor sávonds op terras/balkon,houd muggen ook op afstand.Hebben er nooit erg veel last van gehad.Fijne vakantie!

• martha

Mijn ervaring na 20jaar is dat er de ene keer muggen zijn en de andere keer niet. Ik neem altijd iets mee als autan of citronella en zeker ook azaron, voor het geval je toch gestoken wordt.

• nn1

Ik heb nog geen mug gezien de afgelopen weken.

Ik neem nooit iets mee. Als t echt nodig mocht zijn, heb je hier ook (soms zelf betere) smeerseltjes.

• anna 26-11-07

Ik nam ook nooit iets mee, totdat ik een paar jaar geleden in de herfstvakantie lek gestoken was (in Playa de Palma). Maar je hebt gelijk, ook daar kun je smeerseltjes kopen.