help wat is leuk met een kind op Mallorca als het regent

• anna 26-11-07

Wij hebben in maart 3 dagen een auto gehuurd en ik vond het een verademing om het eiland ook eens te verkennen zonder veel toeristen. Behalve de wielrenners was er weinig op de weg.

Ik geniet nog als ik eraan denk dat we in het dorpje Petra op een terrasje een koffie gebracht kregen en in plaats van een koekje, sinasappelpartjes erbij kregen. We hebben toen in korte mouw gelopen maar ook met de dikke winterjas. Maar laten we eerlijk zijn, we kiezen toch eigenlijk voor het zuiden om meer kans op goed weer te hebben. Mallorca in de zon ziet meteen een stuk vriendelijker uit. ;)

• marian

Vandaag terug gekomen uit Mallorca, inderdaad veel dagen bewolkt geweest, jammer, weinig kunnen genieten van strand en zwembad van hotel met kinderen, rond 23 graden hooguit

• nn1

Ook ik ben weer thuis na 3 weken Mallorca. Ik heb heerlijk genoten!!!

• anna 26-11-07

Oh heerlijk, 3 weken nog wel. Waar zat je?

• Hans

Pfffff, maak me gek!

Ik was er vorig jaar ook 3 weken, nu zit er niet meer in dan 10 dagen!

Da's eigenlijk niets om over te klagen, er zijn zat mensen die het slechter hebben….

maar stiekem ben ik wel jaloers……

• nn1

t Was niet om jullie jaloers te maken hoor maar meer om aan te geven dat je er ook met slecht weer kunt genieten!!

De echte Mallorcagangers hoef ik dat niet uit te leggen. ;)

Ik sliep in C'an Pastilla, maar ben met een huurauto het hele eiland over geweest

• anna 26-11-07

Bij C'an Pastilla valt me nog het volgende in. Afgelopen oktober wandelden we zoals vaker van Playa de Palma naar C'an Pastilla. In een leuke schoenenzaak zag mijn echtgenoot een paar schoenen die hij mooi vond. Hij heeft ze niet gekocht. Met veel pijn aan mijn voeten zijn we weer teruggelopen tot Balneario 9, waarop ik zeg: “Zo en daar loop ik deze vakantie toch niet meer naar toe”. Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen……………..“Ach zegt husband, ik vond die schoenen mooi en ik ga ze morgen toch halen”. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, toch weer te voet ernaar toe en op de terugweg het treintje genomen. :D

• nn1

Dus de volgende keer gaan jullie naar C'an Pastilla zodat je man net zo vaak naar “zijn” schoenenwinkel kan als hij wil haha

• anna 26-11-07

Dacht het niet, dan zal hij of ik wel naar een winkel of naar ons cafeetje Nito's in Playa de Palma willen ha ha.