welke bus [openbaarvervoer ] gaat van aireport naar el arenal

• Marianne

Hallo ik ga 1 mei naar Hotel Luna Park Mossen Antoni María Alcover, 6, 07600 in El Arenal.

Kan mij iemand vertellen welke bus ik moet nemen van af de luchthaven naar dit hotel .

Alvast bedankt

groetjes Marianne

• nn1

Bus 21 rijdt vanaf het vliegveld naar El Arenal.

• Marianne

Dankje weet je toevallig ook waar ik dan ongeveer moet uitstappen , zo ja zou je dat kunnen aan geven met b.v een herkenbaar gebouw in de buurt .

groetjes Marianne

• anna 26-11-07

Ik ben in de zeventiger jaren begonnen op Mallorca in hotel Luna Park. Volgens mij moet je doorrijden tot Balneario 1. Dan moet je nog een straat omhoog (ca. 400 meter). Ik heb het hotel de laatste jaren nog eens gezocht maar niet teruggevonden. :D

• nn1

Volgens mij komt de bus niet bij Balnerario 1.

Ik denk dat de bus niet heel dichtbij je hotel stopt. Ik heb op de kaart gekeken waar je hotel ligt en daar de route van de bus naastgelegd.

Ga je al snel naar Mallorca? Misschien dat bus 15 of 23 wel dichtbij je hotel stopt, dat betekent dat je een keer moet overstappen. Ik wil het best voor je uitzoeken maar heb de komende week (mede door een korte trip naar Mallorca!!) geen tijd.

• anna 26-11-07

En ja hoor. Daar gaat ie weer. :D Veel plezier. ;)

• nn1

Dank je wel. Jij weet hoe het is….

• anna 26-11-07

Ja hoor, mooi en gezellig. ;)

• ronald

Weet iemand of je voor de bus moet overstappen en waar je dat het beste kan doen.

Moet voor een autohuur naar de luchthaven en wil kijken of dat makkelijk per bus kan.

Wie heeft voor mij suggesties

• anna 26-11-07

Volgens mij rijdt de 21 rechtstreeks tussen El Arenal en het vliegveld. ;)