Wat is het toch allemaal duur geworden!!

• jolanda1511

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Was altijd een trouwe bezoeker van deze site. Helaas helaas, tijdgebrek. Maarrrrrrr de tijd om vakantie te boeken is alweer in volle gang. En ik schrik toch echt wel van de prijzen hoor. Ligt dit nu aan mij of is alles veeeeeeel duurder geworden? Wij boeken eigenlijk altijd Iberostar Playa de Palma of Cristina (he Marga!) en ik ben toch echt wel geschrokken. Heeft iemand tips waar ikan kijken waar ik misschien nog niet gekeken heb waar het mss toch stiekem iets goedkoper is? Of….heeft iemand anders suggesties waar ik kan kijken om een apartementje te boeken voor ons viertjes? Mss een wat anders proberen ipv iberostar….een particulier appartementje of zo?

We zijn vorig jaar in Cristina geweest en vonden dat het eigenlijk aan renovatie toe was. Daarom nu nog niet geboekt. Het kribbelt echter zeker wel.

Wie o wie heeft raad c.q. tips?

Dank jullie wel alvast.

Groetjes,

Jolanda

• anna 26-11-07

Hoi Jolanda,

Ik ben het met je eens dat Cristina aan een renovatiebeurt toe is, maar toch gaan we weer. De verzorging is er uitstekend en de ligging is goed. Verder genoeg schaduwplekken rond het zwembad zonder dat je direct een parasol nodig hebt.

Ik kan je helaas niet helpen aan een adres van een particulier appartement, maar wens je veel succes in je zoektocht. ;)

• nn1

Hoi Jolanda,

Als je al jaren naar het zelfde gaat, kun je vergelijken en zie je de prijsverschillen. Maar volgens mij zijn er ook goedkopere mogelijkheden.

Ik boek altijd mijn vlucht los. Ik vlieg meestal met Airberlin. Goede service en ik heb ook nog nooit vertraging met hen gehad. De prijzen voor een ticket vallen best mee, vooral als je ze wat langer vtv boekt.

Voor een hotel of appartement kun je kijken op boeking.com.

Ik ga binnenkort 3 dagen en ik ga dan Vueling proberen. Met alleen handbagage kostte een ticket 108 euro. Bij hen betaal je voor alle extra´s, zoals een in te checken koffer. als het bevalt ga ik vaker een weekendje!!

• anna 26-11-07

Klinkt goed. Wij vliegen meestal met Condor. Een paar weken geleden nog eens met Air Berlin en ik ben het met je eens. Goede service, genoeg balies om in te checken en goede service. ;)

• ronald

Je zou bij neckermann duitsland kunnen proberen.

Wij hebben cristina geboekt en vonden het in vergelijking met vorig jaar niet duurder geworden.

Zijn vorig jaar niet geweest omdat we het te duur vonden, maar hebben de zon toch gemist.

Zijn al 5 keer naar cristina geweest, en vondenhet altijd goed,

Waarom vinden jullie dat het aan renovatie toe is?

Wat is er slechter geworden?, wordt nu toch een beetje zenuwachtig dat we weer voor cristina geboek hebben.

• Pieter2

Hi Jolanda,

misschien is het een keer een idee om een huis te huren in plaats van een hotel? Hangt er wel een beetje van af met hoe veel mensen jullie gaan natuurlijk… Op www.huishurenmallorca.nl krijg je een overzicht van huizen die er te huur zijn, en met wat voor aanbieders.

Succes!