parkeren munster-osnabruck

• pauliene

Wie heeft ervaring met parkeren op vliegveld munster duitsland? Dit jaar vliegen wij voor het eerst vanaf munster,maar nu zag ik dat daar verschillende parkeermogelijkheden zijn met ook erg verschillende tarieven…

Holidayparkeren is erg goedkoop maar kan dat gereserveerd? Ook is er een lang parkeren terrein en een lang parkeren-garage,is dit loopbaar naar de terminals? Wie weet hoor ik tips…Groet Pauline

• Jan

Wij vliegen al jaren vanaf Munster en parkeren hier is geen enkel probleem.

Als je overdekt en dichter bij de vertrek- en aankomsthal wilt staan is dat uiteraard duurder.

Wij parkeren altijd op P4.

Moet je ongeveer 5 minuutjes lopen tot aan de vertrek- en aankomsthal.

Volgens mij kun je niet reserveren, maar wij hebben nooit problemen met parkeren gehad.

• Gerrit3

Op www.fmo.de staat meer info. Kun je dacht ik ook de actuele bezetting van de parkeerplaatsen zien.

Je kunt rustig op Holiday parkeren, maar volgens mij staat dat regelmatig vol.

Van vandalisme o.i.d. is geen sprake je kunt ook rustig eerst voorrijden, koffers en gezin eruit en dan zelf de auto wegzetten.

Wij parkeren altijd in de parkeergarage. Niet echt goedkoop (vorig jaar 14 dagen € 78 dacht ik), maar je pakt een wagentje, koffers erop, lift in, straat oversteken en je staat in de vertrekhal. Ideaal.

• LR81

Wij zijn 1 x vanaf Munster geweest,dit jaar gelukkig weer.

Andere jaren zat het helaas al vol.

Maar ik vind Munster ideaal,niet zo druk,je hebt zo een parkeerplaats en ook niet duur.

Wij hadden hem vrij dicht bij de vertrekhal staan.

Het was gewoon een parkeerplaats in de open lucht dus geen gargage,straat over steken en we waren er al.

En dat voor € 40 voor 11 dagen,schilphol kent andere prijzen.

Fijne vakantie ! Jullie gaan ook naar Alcudia garden wat ik hier boven las?

• pauliene

Bedankt,zal wel gaan lukken met parkeren.Verleden jaar via bremen gevlogen was ook makkelijk te parkeren etc.We gaan dit jaar voor de 5de maal naar alcudia garden,bevalt ons zeer goed.Erg leuk en vriendelijk voor kinderen,mooi gelegen vlak bij strand en haven,centrum 20min lopen.Jullie gaan ook naar alcudia garden,eerste keer?

• LR81

Hoi Pauline,

Wij gaan voor de 2e keer naar Alcudia Garden!

5e x Mallorca trouwens,we kozen elke keer een andere plaats maar nu kwamen toch weer in Alcudia uit.

We waren in 2008 in Alcudia garden en is toen heel goed bevallen!

Wie weet komen we elkaar wel tegen daar,fijne vakantie!

Groetjes!

• pauliene

Leuk daar he,wij vertrekken op 27 juli en blijven tot 10 augustus.Wanneer gaan jullie?

• LR81

Ja super daar,we hebben er al heel veel zin in!

Wij gaan van 22 juli tot 4 augustus!

• pauliene

Leuk,dan komen we mekaar daar vast tegen. Het is daar nu al erg goed weer hopenlijk blijft het zo……Tot ziens in alcudaia garden dan maar!

• LR81

Tuurlijk blijft het daar mooi weer!

Daar voor gaan we toch naar Mallorca haha.

We zijn hier al aan het aftellen,onze oudste vraagt ook al elke keer,wanneer gaan we weer naar Mallorca?

Tot ziens in Alcudia Garden!