autohuur Cala dór

• Co

Hallo,

we gaan eind augustus 24-8 t/m 7-9 naar Club Martha's in Cala dÓr.

Nu willen we ook een auto huren en gaan er een paar vragen door me heen:

- om de auto op te halen moet je dan altijd naar het verhuurbedrijf toe of leveren ze ook af bij het hotel (extra kosten?)

- kan je ergens zien welke het dichtst bij het hotel in de buurt zitten? (als ze bij het hotel afleveren is dat niet meer zo nodig natuurlijk)

- voor mijn jongste zou ik een autostoeltje moeten huren, maar de oudste van 3 is te zwaar voor een stoeltje. Hebben ze ook stoelverhogers?

- aanraders?

Hopelijk kan iemand me hierbij helpen

• wim

Dag Co,

Ik heb goede ervaringen met:

sunnycars.nl Volgens mij bemiddelt deze club, want via hun heb ik een aantal malen een auto gekregen van

hyperrentacar.com. Bij deze laatste kun je ook rechtstreeks boeken. Heb geleerd dat vroeg boeken (met gratis annuleren) wel eens heel voordelig kan zijn!

Bij huurperiodes van +7 dagen was bezorgen vrij en halen van het hotel gratis. Meestal doe ik dat 1 a 2 dagen na aankomst resp voor vertrek.

Succes,

Wim

• wim

kleine correctie: het juiste adres moet zijn: hiperrentacar,com ipv hYperrentacar.com

sorry!

• Ineke

Hallo Co,

volgens mij zijn er vlak bij het hotel div. autoverhuurbedrijfjes en anders kunnen ze je bij de receptie zeker helpen.

• Jan

Weet iemand of je ook een navigatiesysteem erbij kunt huren?