wie heeft wel eens auto geboekt bij doyouspain.com

• selma

Ik heb net een auto geboekt bij doyouspain. Volgens dit forum goed en goedkoop. Goedkoop klopt in ieder geval want ik betaal € 132,50 voor 7 dagen. Ik las alleen in het voucher dat we eerst een bus moeten zoeken die ons naar de auto brengt. Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb nl. een auto geboekt omdat ik niet te lang in de bus wilde zitten met de transfer (we gaan naar Alcudia).

Hopelijk kan iemand mij geruststellen. Alvast bedankt!

• anna 26-11-07

Als ik die site ingeef begint het invullen al met de vraag waar ik de auto wil ophalen. Daar kan ik vliegveld ingeven. Waarschijnlijk staat de auto in de buurt van het vliegveld of zelfs op het terrein. Ik zie er altijd heel grote parkeerplaatsen met huurauto's staan. Voor je eigen geruststelling zou ik even contact opnemen met het verhuurburo. ;)

• selma

Anna, bedankt voor je reactie. Ik heb ook het vliegveld ingevuld maar normaal gesproken haal ik dan de auto gewoon op het vliegveld op maar volgens mij moet ik nu eerst in een bus naar het terrein waar de auto's staan. Ik vroeg me gewoon af of iemand hier ervaring mee heeft en hoelang ik hiermee kwijt ben.

• anna 26-11-07

De transfer is de laatste jaren hopeloos. Vorig jaar zijn we 1.45 uur onderweg geweest naar Sa Coma. Met de auto doe je daar ca. 50 minuten over. Gelukkig was een duitse kennis zo vriendelijk om ons met zijn huurauto terug naar het vliegveld te rijden. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je niet zolang onderweg wilt zijn. ;) Wij bekijken ook nog hoe we het dit jaar gaan oplossen. ;)

• Martin

Ik neem aan dat Doyouspain een tussenpersoon is? Bij welke maatschappij huur je de auto uiteindelijk?

Ik heb hiermee geen ervaringen op Mallorca, wel op Tarragona en Girona. In die gevallen lagen de terreinen ongeveer 5 minuten rijden van het vliegveld.

• nn1

doyouspain.com is inderdaad een tussenpersoon. Op de bevestiging staat bij welke maatschappij je de auto moet ophalen. Als je die tussenpersoon noemt, kunnen we je misschien verder helpen.

De meeste zijn gevestigd in de parkeergarage, tegenover de aankomsthal dat is ca. 2 minuten lopen.

• selma

Ik kan nergens op de voucher ontdekken bij welke maatschappij ik moet zijn. Onderstaande tekst staat op de voucher:

After collecting your luggage, proceed outside where you will see the meeting point and just in front is the information desk, on your left about 20mts is a lift, go to the 2nd Floor and use the exit behind the elevator. Use the zebra crossing to cross the over the road and here the Centauro courtesy bus will be located to take you to collect your rental. Palma office number 971 - 494 160

• Martin

Zo te lezen huur je bij Centauro Rent a Car. Op hun site kun je zien waar de auto's afgehaald worden, het ligt langs het vliegveld, de transfer zal een paar minuten bedragen.

http://carhire.centauro.net/spain/balearic-islands/palma-de-majorca/airport/get-a-car-rental.html

• selma

Martin, bedankt. Het is me nu geheel duidelijk. Super(tu)

• nn1

Klopt inderdaad. Centauro zit niet in de parkeergarage bij de aankomsthal.

Met het busje ben je er zol