weer in juni...

• melanie

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe het weer in juni is op mallorca:)-D

• anna 26-11-07

Misschien heb je hier iets aan. ;)

http://www.holidaycheck.nl/climate-wetter_Mallorca-ebene_rid-id_132.html

• Mart

Van afgelopen juni wel, van het komende niet. ;-)

• anna 26-11-07

Ow, ik dacht dat het een gemiddelde over jaren was. Typisch voorbeeld van niet goed lezen dan. :D

Melanie, dan maar rustig wachten totdat iemand wel een juiste link vindt. ;)

• ann

Hallo,

In het verleden waren wij reeds 3 maal op Mallorca in Juni.

In 2004 was het weer gans de tijd goed. Zelf zo goed dat we het jammer vonden dat we geen airco hadden op onze hotelkamer.

In 2006 hadden we doorgaans ook goed weer, maar er waren van de 9dagen dat we ginds waren toch ook 2 slechte bij (regen)

In 2007 was het dan weer beter weer.

Wijzelf opteerden voor deze periode omdat we dan de hitte en de drukte niet hadden van juli en augustus.

Wij reisden met kleine kinderen, die toen nog niet schoolplichtig waren.

Dit jaar keren wij terug maar in Augustus. Ik verwacht dan ook niet dat het hetzelfde zal zijn, maar dat zal ook wel zijn charmes hebben, veronderstel ik

• Mart

Oke dan, even een iets serieuzer antwoord. Ik ben vorig jaar de eerste 3 weken van juni op daar geweest. De eerste en laatste week was het mooi weer, zonnig en een aangename temperatuur; warm en niet te heet. De middelste week was het minder; 2 dagen met veel regen, een paar dagen met buien en alle dagen voornamelijk bewolkt.

Daar hadden wij helemaal niet op gerekend, we dachten; juni op Mallorca? Altijd mooi weer maar dat is dus niet zo. Stel je voor dat je maar 1 week gaat en niet die slechte week treft…. mooi balen dan.

• pauliene

Hallo, zijn voorgaande jaren vaak eind juni,begin juli en een enkele keer half juni op mallorca geweest en hebben eigenlijk altijd goed weer gehad.Warm en strakke blauwe luchten,heerlijk.Afgelopen jaar zijn we in augustus geweest en dat viel beetje tegen.Vaak bewolking en wat regen,varierend van buien tot wat gespetter.Ook de temperatuur viel tegen,in combinatie met stevige wind voelde t af en toe echt koud aan.Dit is schijnbaar uitzonderlijk want augustus is een van de warmste maanden volgens medewerkers van hotel.Hopelijk dit jaar beter!