Heel even over een andere bestemming nagedacht, maar…………………hoe kan het ook anders, het is weer Protur hotel Sa Coma Playa in Sa Coma geworden. Hoezo voorspelbaar?
Ladies,
Ik begrijp dat jullie voor het Prortur keten gaan. Doen jullie dit op logies of all inclusive basis. De recensies over Protur zijn goed evenals de prijs. Jullie hebben allebei echter een andere voorkeur.
Daar mijn idee ook naar uit gaat, wil ik aan jullie vragen wat het verschil van beide is. Ik (moeder) wil met mijn 2 dochters van 16 en 12 in de zomer ook naar Mallorca op basis van logies in een appartement, maar ben er echt nog nooit geweest. In het complex moet wel wat te doen zijn (animatie overdag / avond).
Is het plaatsje Sa Coma leuk en heeft dat een goed strand?
Reisbureau raadde Alcudia aan met een verblijf ik een Viva keten maar die zijn qua prijs best pittig.
Ik hoop jullie reactie te mogen lezen.
Alvast heel veel voorpret (vind ik vaak nog het leukst).
Hasta lluego!
Corine
Hallo,
ik ben geen dame,maar ik mag vast wel reageren…
Ik ben op Mallorca in Sa Coma, Cala d'or en Alcudia geweest.
(samen met mijn vrouw en onze twee kinderen,nu 5 en 7 jaar oud)
Sa Coma heeft een redelijk strand maar niet te vergelijken met Alcudia.
Ook heeft Alcudia meer te bieden dan Sa Coma.
Een prachtig en groot strand,een leuke haven en winkelstraatjes en het oude stadje Alcudia
(met mooie pleinen en vestingmuren)
Ook lijkt Alcudia mij meer geschikt voor je kinderen dan Sa Coma.
Wij zaten in Alcudia in Viva Tropic en in Sa Coma in Protur Safari park.
Protur is goed,maar in onze ogen veel te massaal.
Viva Tropic prima,veel te bieden maar (toen) niet te massaal.
Het plaatsje Cala dór is trouwens ook wel leuk,maar dan ipv een groot strand kleine baaitjes
(mooi,maar erg druk !)
Succes met je keuze !
groetjes,
J.
Daar zitten we dus in mei weer voor 10 dagen.
Er zullen genoeg mooie plekken zijn. We hebben gezocht vanaf Noord-Spanje t/m de Costa de la Luz en er was altijd wel iets wat ons niet beviel. 4 A-4-tjes hadden we volgeschreven met plaatsen en hotels en onze conclusie was: laten we maar weer naar Royal Cristina gaan, omdat we in Playa de Palma en in dit appartementen-hotel alles vinden. Ze mogen wel zo langzamerhand de kamers/appartementen gaan moderniseren. Ik heb dat in oktober nagevraagd en er werd gezegd (door iemand van Neckermann) dat dat nog 2 of 3 jaar kon duren.
Ik ben het bijna helemaal met je eens, alleen is niet protur massaal maar sommige van hun hotels. Wij kiezen voor hotel Sa Coma Playa omdat dit normaliter een stuk rustiger is dan Safari Park. Alleen zaten we afgelopen jaar helemaal in augustus en er waren veel meer Engelsen. Deze zijn veel rumoeriger dan de duitsers.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?