Hoe beviel Alcudia?

• san

Waarschijnlijk zijn we eruit waar we heen willen, te weten Viva Sunrise in Alcudia.

Wie is hier weleens geweest (appartement óf plaatsje) en wat vond je ervan?

Ik heb gelezen dat vooral het zwembad erg leuk is voor kleine kinderen.

Is er in de omgeving ook wat te doen/zien voor de kinderen, zoals een dierentuin ofzo?

Als we vertrekken is onze oudste 2 jaar en de jongste 11 mnd.

En weet iemand of je bij de supermarkt ook Pampers kan kopen en babyvoeding?

Scheelt veel ruimte in de koffer.

• C.

Hallo,

Zelf zijn wij één keer naar Viva Tropic en één keer naar Viva Bahia geweest, het is ons allebei goed bevallen. Viva Tropic lag wel gunstiger, dicht bij zee en de winkels. Viva Bahia ligt aan zee, maar in de omgeving is niet veel te doen. Maar beide hebben een leuk kinder zwembad met glijbanen, en dat heeft Viva Sunrise ook. Ben er zelf dus nooit geweest, maar ligt iets verder van het centrum. Verder is het wat ik van anderen heb gehoord ook een goed hotel.

In de meeste supermarkten ( er ligt een goedkope Eroski supermarkt in Alcudia) kun je Pampers en voeding krijgen. De potjes zijn vaak wel van een ander merk, en de luiers een heel stuk duurder.

Verder ligt er in de buur tvan Cala Millor een dierentuintje, maar dan moet je al een auto huren, en bij Palma Nova in de buurt ligt Marineland ( klein dolfinarium).

Succes ermee!

• anna 26-11-07

Bij Cala Millor op de grote weg (ter hoogte van Sa Coma) ligt een Safaripark. Wel leuk voor de kinderen maar zelf vond ik dat de dieren die niet vrij rond liepen, in te kleine kooien zaten. ;)

• pauliene

Hallo, wij gaan voor de 5de maal naar alcudia,alcudia garden. Super. Heel kindvriendelijk,grote tuin met mooi zwembad en apart kinderbad.Vlakbij t zeer langzaam aflopende strand,haventje en centrum.Eroski supermarkt is vlakbij voor alle boodschappen.Huur een auto of fietsen. Veel plezier