Hoi San,
Dan moet ik eens even diep in mijn geheugen graven, want dat was 2 1/2 jaar geleden.
Volgens mij hadden we ons bed in de woonkamer,maar ik kon niet zeggen dat we last hadden van
ruimtegebrek.De twee kinderen (toen nog 5 jaar en 3 jaar) lagen in een aparte slaapkamer,die goed verduisterd was.
Mede hierdoor en ook het warme weer sliepen ze als een roos. (trouwens absoluut niet vervelend warm maar
prima te doen) Wij zaten voornamelijk,nadat we met de kinderen bij de animatie geweest waren,
tot 's avonds laat op het balkon,te genieten van het lekkere weer en het uitzicht,
met een lekker drankje.
Alle drie de keren dat we tot nog toe op Mallorca waren hebben we een 2kamer appartement gehad en dat was prima te doen
(tenzij je heel veel luxe gewend bent en dat een vereiste is).
En natuurlijk waren we zo veel mogelijk buiten het appartement, genietend op het strand of op een terrasje.
Ook de zwembaden van Viva Tropic zijn erg mooi,en er is een luxebad voor ouderen en een piratenschip voor kinderen.
Je krijgt echt waar voor je geld.
Mijn tip zou zijn om in plaats van het Superior-appartement het Premium-appartement te nemen.
Dat is in het hoofdgebouw,waarin dus ook de mini-markt zit (handig als je op het laatste moment nog een boodschapje nodig hebt)
en de receptie. Ik geloof dat het maar iets duurder is dan Superior en als je zwembadzijde wilt dan betaal je per dag maar een paar
euro's meer.
Wij hebben alleen logies,omdat we het heerlijk vinden om zelf onze eettijden te bepalen en waar we elke avond warm eten.
(voor ontbijt en lunch halen we stokbrood,croissants,etc bij de supermarkt in de buurt)
Alleen de 1e avond in 2008 aten we warm bij het hotel,omdat we laat waren aangekomen. We vonden het niet echt lekker.
Bij ons reisbureau kwam SUDTOURS als goedkoopste uit de bus voor een 12daagse reis vanaf Amsterdam.
Als je de nachtvlucht neemt van Transavia krijg je lichte korting maar dan ben je de eerste reisdag al kwijt en je komt uitgeput aan.
Daarom vliegen wij met Air Berlin om 15.00 uur 's middags (overigens zijn deze tijden wel onder voorbehoud)
Hoe lang willen jullie gaan ? En welke data ?
Al vast veel plezier met het regelen van de reis !
groetjes,
J.