Welk appartement met kids? (2-5-7 jaar)

• Mams van 3

Hoi hoi,

Wij zijn inmiddels met ons gezinnetje 2 keer op Mallorca geweest, en het bevalt ons uitstekend!

Heerlijke korte vliegreis, meestal lekker weer en een hoop gezelligheid!

Nu zijn we het eerste jaar naar Club Martha's geweest in Cala d'or. Super vakantie gehad! Erg leuke entertainment, en geweldige kidsclub. (D

Het jaar erop wilde we iets anders, maar wel iets vergelijkbaars. Toen kwamen we uit op Alcudia Pins in Alcudia. Hier geldt hetzelfde voor, weer een super leuke vakantie gehad!

Nu willen we dus heel graag augustus 2011 weer terug naar Mallorca, maar waar gaan we dit jaar heen? We vinden het leuk om weer een ander appartement/hotel uit te proberen. Maar zijn er nog meer van deze appartementen? Vergelijkbaar met Club Martha's of Alcudia Pins?

Iemand de gouden tip?

Het moet wel een beetje betaalbaar blijven.. Het is met 3 kinderen al duur genoeg!! Haha..

Alvast bedankt!

• anna 26-11-07

De gouden tip heb ik niet, ik weet alleen dat in appartementenhotel Viva Palma Nova veel aan kinderanimatie wordt gedaan. Het complex ligt op de grens van Palma Nova en Magaluf. Het ligt niet direct aan zee. Vraag is of het met een gezin verstandig is in deze periode naar deze plaats te gaan. Dit i.v.m. het grote aanbod discotheken en bars in beide plaatsen. Er komen ontzettend veel jonge Engelsen.

Of zoek eens bij de protur hotels. Ook een goede keten met animatie voor jongeren. ;)

• Lau

Hallo,

De Viva hotels zijn inderdaad super voor kinderen, maar wel prijzig geworden.

Ze hebben een eigen site (hotelsviva.com), en ook de Protur hotels hebben een eigen site ( protur-hotels.com).

Deze zijn wel voor een goede prijs te boeken. Maar goed ieder heeft wat anders te besteden . Alcudia garden schijnt ook wel goed te zijn, maar kan dit niet persoonlijk toelichten.

Succes met wat vinden.

• J.

Hallo,

Hebben jullie al geboekt ?

In 2008 zijn wij in Viva Tropic geweest in Alcudia.

Een paar dagen geleden hebben wij (gezin met twee kleine kinderen) weer geboekt

voor Viva Tropic. We gaan in juli 2011. Wij vinden het betaalbaar en hebben voor 12 dagen logies geboekt.

We hebben het destijds heerlijk gehad in Viva Tropic,we zaten in het hoofdgebouw en hadden een

Premium kamer,aan de wegkant (de zonnestand hier was ideaal en daarom willen we niet aan de zwembadzijde)

De afstand tot het heerlijke strand is maar 200 meter en tot het centrum 400.

De animatie was erg leuk,ook voor de kinderen, er waren zelfs een paar Nederlandse animatie-leden.

De kamer van Viva Tropic was ruim en schoon en onderin ons gebouw zat een kleine supermarkt en een paar liften.

We vonden Alcudia leuker en mooier dan Cala d'or en Sa Coma.

Succes met de keuze en laat eens weten wat het uiteindelijk geworden is.

groetjes,

J.

• Mams van 3

Hoi hoi, bedankt voor je tip!

Alcudia zijn we al eens geweest en inderdaad, erg leuk!!

We weet een tip voor een volgende vakantie, want we hebben al geboekt..

We gaan voor 15 dagen naar Protur Floriana Resort in Calla Millor! Heb er goede verhalen over gehoord.. Ben dus benieuwd!

• J.

Hoi,

Toen wij vorig jaar in Sa Coma zaten zijn we ook een aantal keren in Cala Millor geweest.

Dat is wel een leuke plaats,met veel winkeltjes en een groot,mooi strand.

Dus ik denk een goede keuze van jullie.

Alleen was Protur Safari Park in Sa Coma ons wel wat tegen gevallen.

Veel te massaal,vaak geen plekje te vinden rond het zwembad en rug aan rug.

En ook veel te veel kamers en dus mensen daar. De animatie was bedroevend.

Maar het kan heel goed zijn dat in Cala Millor alles veel beter is en dat hoop ik ook

voor jullie.

Veel plezier !

groetjes,

J.

• anna 26-11-07

Jammer dat jullie niet in Proturhotel Sa Coma Playa zijn geweest. Dat ligt er precies tegenover.Dat is niet zo massaal en aan het 2e zwembad krijg je de hele dag plaats. Wij komen daar al zo'n 15 jaar of nog langer en zijn over dat hotel wel tevreden.

• Mams van 3

Ik hoorde juist dat de animatie van de protur hotels heel goed was?

Persoonlijk houden wij wel van drukte en grote appartementen met veel zwembaden, maar dat is ieder voor zich natuurlijk. (Hutje mutje rugje rugje liggen is dan weer het andere uiterste natuurlijk, dat zal niemand fijn vinden).

We hebben heel erg getwijfeld tussen monte safari en floriana… Dat Floriana dichter bij het centrum en strand lag heeft de doorslag gegeven. Want ik had juist begrepen dat de animatie in Monte Safari heel goed was.

Naja we zien wel.. Heb er in ieder geval wel heel veel zin in!! We gaan met zijn 7e, (3 kinderen) dus gezellig wordt het vast en zeker!

• anna 26-11-07

Wij zijn een aantal jaren geleden met onze nichtjes in Monte Safari geweest. Mooie appartementen en zwembaden. Wij vonden het eten toen niet echt slecht, maar absoluut ook niet goed. Verder was er veel lawaai van schreeuwende kinderen. Veel ouders lieten kleine kinderen alleen eten en drinken halen, wat dus regelmatig mis ging. Je moest af en toe echt opletten waar je liep. We maakten inderdaad gebruik van het gratis busje van het hotel om richting strand te gaan. In floriana zijn mensen uit onze straat een aantal jaren geleden geweest en die waren heel tevreden. ;)

• Lau

Hallo,

Wij zijn een heel aantal jaren gelden naar Protur Safari park geweest en vonden het inderdaad ook erg massaal, maar wel netjes.

Afgelopen jaar naar Protur Monte safari geweest, dit vonden wij persoonlijk fijner , maar wel een nadeel dat het verder van het cenrum en strand af was. Maar er reed een busje op en neer. De animatie was leuk, niet heel geweldig maar ze deden hun best en er waren ook een aantal Nederlanders bij, dus ook fijn voor de kinderen.Dit jaar gaan we begin augustus naar Protur Floriana resort, dus hoe het daar is kan ik nog niks over zeggen. Maar ik las dat je zelf ook gaat Mams!

Groetjes Lau