woensdag terug gekomen van mallorca

• chris

dit jaar voor het eerst naar mallorca geweest na een aantal jaren kreta.

we verbleven in hotel aya waar niks op aan te merken was.

het is een voor en nadeel dat het hotel direct aan de boulevard ligt.

het voordeel is dat je zo de straat over steekt en op het mooie zandstrand neer ploft en kan dobberen met je luchtbedje in zee.

het nadeel is s,nachts (s,morgensvroeg) het vele lawaai van de duitse jongeren!

er was zelfs een keer zo,n duits kansloos jong die om 5 uur s,morgens gewoon luidkeels stond te schreeuwen om niks. (megabezopen)

toen was ik het even zat en na een paar handelingen (laat ik het zo maar noemen) op de duitse jongen liep hij met de hand voor zijn mond weer door.

ik had al een beetje een hekel aan duitse jongeren maar nu is het wel een beetje sterker geworden.

tjonge tjonge wat een kansloze mongolen zijn het zeg!

maar dan is het ook wel weer mooi om een hoop van die duitse sukkels in balletje balletje te zien trappen en vele euro,s te zien verliezen.

ik denk dat we volgend jaar gewoon maar weer naar kreta gaan.

de stranden zijn er niet zo mooi maar het land wel veel mooier!

• nn

Jammer dat je de omgeving van hotel Aya als referentiekader hebt.

Mallorca is een super mooi eiland en er zijn genoeg plekken te vinden zonder de overlastgevende (Duitse) jongeren/vakantievierders.

• anna 26-11-07

Ik sluit me hierbij aan. ;)

• Mart

Tuurlijk zijn er genoeg plekken waar je deze overlast niet tegenkomt. Maar helaas zijn er heel veel plekken waar je het wel tegenkomt. Voor de argeloze toerist die de eerste keer Mallorca bezoekt is er nauwelijks een ontkomen aan…….

• marian

vele jaren achter elkaar naar mallorca geweest; leer je vanzelf de plekken kennen waar je niet moet zijn:

ballerman, bierstrasse, riue disco.s etc

overal daar uit de buurt is het leuk en vooral niet alleen aan het strand blijven, maar eiland ontdekken, excursie

en later op eigen houtje!

Soller,met trein), Palma met de bus(meer malen gaan ) fiets huren….route uitzetten

Valdemossa etc etc.

By the way; er zijn ook plaatsen waar je overlast heb van Ned jongeren; en Engelse en Noren etc

Dan thuisbijven