Webcam

• jokemv2

hallo Mallorcafans,

Ik heb vanavond weer eens proberen te kijken op de webcam van Iberostar Royal Playa de Palma. Ik zat te staren naar het beeldscherm en ineens…kreeg ik beeld. Ik ben nogniet al e blij want wellicht doet ie t morgenvroeg niet meer. Voor iedereen die ook nieuwsgierig is; hieronder staat de link.

Ik ben eens benieuwd.

Groetjes,

Jolanda

http://www.iberostar.com/iberostar.asp?conccodi=61&codiconc=16&idiocodi=2

:):)

• anna 26-11-07

Hier doet ie het ook weer. Het duurt alleen in vergelijking tot een tijd geleden veel langer voordat de beelden wisselen. ;)

• jokemv2

Hoi Magda,

Leuk dat ik je hier weer eens tref. Het duurt idd een stuk langer en het duurt ook langer voordat hij opent. iedere keer denk ik; hij doet het weer niet. Heb wel veel gemist. De laatste keer dat ik kon kijken waren ze de parasolletjes aan het opruimen op het strand. Nu is het inmiddels al weer allemaal in volle gang daar. Vind het altijd leuk om te zien hoe ze alles weer in gereedheid brengen. Gemist dus. Maar goed, we kunnen nu weer af en toe neuzen.

Ga je deze zomer ook weer?

groetjes

Jolanda

• anna 26-11-07

Ja hoor, deze zomer zitten we weer in Sa Coma. We zijn in mei toen we in Christina verbleven, even er naartoe gereden en we kregen een welkom alsof we er gisteren nog geweest waren. Het voelde als een warme douche. ;)

• alida

fijn dat ik af en toe weer kan kijken

vindt het altijd wel gezellig

groetjes alida

• anna 26-11-07

Hey een oude bekende. :D Waar ging het dit jaar nog eens naartoe? Santa Ponsa??

• alida

nee we zijn naar palma nova geweest

en weer een fijne vakantie gehad

vind het daar toch wel heel gezellig

mooie stranden avonds lekker wandelen langs het strand

en een hoop winkeltjes natuurlijk

wil morgen zo wel terug

• anna 26-11-07

Ja dat gevoel ken ik. Van de ene kant ben je blij weer thuis te zijn en van de andere kant verlang je zo weer terug.;)

• jokemv2

Heeerlijk is dat, dat thuiskomen. Ik verheug me er weer op. Als eenmaal de koffers uitgepakt zijn; dan begint de vakantie echt. We gaan twee hele weken. Echt kicken!!

groetjes,

Jolanda

• jokemv2

Heeeeeee Magda,

Nog 1 week en dan mogen we weer. Ben jij inmiddels ook al weg of alweer terug?

Fijne vakantie.

groetjes,

Jolanda